Zouden de PDA'ers (PALM en POCKETPC) er behoefte aan hebben om een appart forum en/of website te hebben voor Nederlandse PDA gebruikers?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Hmm.. www.pocketpclub.nl ?
Zijn er pocketpc'ers die interesse hebben om samen met mij zoiets op te zetten?
Zijn er pocketpc'ers die interesse hebben om samen met mij zoiets op te zetten?
Op zich hebben we dit forum natuurlijk al, en er zijn diverse internationale sites waar een groot aantal gebruikers reeds komen. Ik denk dat je daar meer info kan krijgen dan wanneer je een forum opzet dat je alleen richt op nederlandse ppc gebruikers.
jah die roeltOp vrijdag 03 augustus 2001 20:32 schreef Acolyte57 het volgende:
De Palm gebruikers zijn al voorzien
www.palmclub.nl
Ik wil het initiatief niet afkraken CJ, maar misschien eerst een poll houden naar de vraag naar zo'n initiatief. Zou zonde van de tijd en moeite zijn als je met slechts 2 actieve gebruikers zitOp zaterdag 04 augustus 2001 09:55 schreef cyberjoy het volgende:
Whipper![]()
Ja ach.. ik dacht, palmclub is er.. misschien zoiets voor pocketpc's maken?
Naja.. boeie
Hij vraagt het nu toch ookOp zaterdag 04 augustus 2001 16:35 schreef Whiplash het volgende:
Ik wil het initiatief niet afkraken CJ, maar misschien eerst een poll houden naar de vraag naar zo'n initiatief. Zou zonde van de tijd en moeite zijn als je met slechts 2 actieve gebruikers zit
Uh, ja, eigenlijk welOp zaterdag 04 augustus 2001 16:38 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Hij vraagt het nu toch ook
Negeer mijn vorige berichtje dus maarZijn er pocketpc'ers die interesse hebben om samen met mij zoiets op te zetten?
Never mind, ik ben nu als een van de 3 admins toegetreden tot www.pocketpcminds.com
) daar kan ik m'n eitje kwijt hehe
Ik wil wel meedoen met het maken van een pocketpc website! 
(Palmclub.nl kan trouwens ook best handig zijn voor Pocket-PC gebruikers vanwege de Nederlands AvantGo-channels
)
Ideetje voor de website: Een soort tweakers.net maar dan voor PocketPC's. Dus met een frontpage, nieuws, een forum, reviews e.d.
(Palmclub.nl kan trouwens ook best handig zijn voor Pocket-PC gebruikers vanwege de Nederlands AvantGo-channels
Ideetje voor de website: Een soort tweakers.net maar dan voor PocketPC's. Dus met een frontpage, nieuws, een forum, reviews e.d.
Nou het is zover,
Ik ben met een aantal mensen van palmclub gaan praten (persoonlijk
) en we gaan een website bouwen voor de nu al bestaande (en door mij opgerichte) Nederlandse Pocket PC Gebruikersgroep.
Binnen een maand of 2 zal de website hopelijk online zijn.
p.s. Als er mensen zijn die mij willen helpen met de PHP of die de PHP willen doen graag!
Ik ben met een aantal mensen van palmclub gaan praten (persoonlijk
Binnen een maand of 2 zal de website hopelijk online zijn.
p.s. Als er mensen zijn die mij willen helpen met de PHP of die de PHP willen doen graag!
En nu is het dus bijna zover..
Op 1 november zullen we live gaan met de Nederlanse PocketPc-club..
In samenwerking met palmclub
Verwijderd
Ja, ik vind dit echt niet kunnen 
ik heb een visor deluxe, ikke niet heb geld voor PocketPC.... (ach.. palms roelen
)
dat zeg jijOp maandag 29 oktober 2001 18:26 schreef peymora het volgende:
Ja, ik vind dit echt niet kunnen
ik heb een visor deluxe, ikke niet heb geld voor PocketPC.... (ach.. palms roelen
)
[flame]Op maandag 29 oktober 2001 17:43 schreef cyberjoy het volgende:
oh god.. zeg zoiets alsjeblieft niet in dit forum!
straks word je geflamed door de palmers
Ach, sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaak.
[/flame]
Voila
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Het is al 2 november.....Op zondag 28 oktober 2001 11:52 schreef cyberjoy het volgende:
En nu is het dus bijna zover..
Yep.. we zijn op dit moment hard aan het werk om het vanavond nog open te gooien.
Ik ga morgen/overmorgen nog wat dingen aanpassen/toevoegen (php schrijven bedoel ik
).. maar we kunnen dus straks open..
Ik ga morgen/overmorgen nog wat dingen aanpassen/toevoegen (php schrijven bedoel ik
Gefeliciteerd. Maar als een site interessant is voor dit forum, dan plant ik 'm wel in de FAQ. Het is niet nodig om er nog even extra de aandacht op te vestigen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()