Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Vraag
Alle reacties
Het is in elk geval niet gerelateerd aan VPN. Ik kreeg de mail gister ook, nadat ik op werk was ingelogd (zonder VPN of wat dan ook).
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Je krijgt het bij ieder ons onbekend ip waarvandaan wordt ingelogd. VPN is op zich niet relevant daarbij, behalve dat je daar natuurlijk veel van ip wisselt (vanuit ons gezien).
Nou, ik gebruik NordVPN en het gebeurt met grote regelmaat dat ineens geen enkele website meer geladen wordt en ook youtubefilmpjes ineens stoppen en dan moet ik dus connecten naar een andere VPN server (dus weer een nieuw IP) en dan werkt het weer.ACM schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 14:20:
Je krijgt het bij ieder ons onbekend ip waarvandaan wordt ingelogd. VPN is op zich niet relevant daarbij, behalve dat je daar natuurlijk veel van ip wisselt (vanuit ons gezien).
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar