V&A Filter op wenslijst(en)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 23:19
Hallo Tweakers,

Ik heb hierop gezocht in dit forum maar kon alleen echt hele oude topics vinden die in de buurt komen van deze feature vraag;
Wanneer gezocht wordt in de V&A advertentielijst zou het mijn inziens mooi zijn als men kon filteren op een bepaalde wenslijst, zodat alleen de producten en bijbehorende advertenties die vallen onder die wenslijst worden weergegeven.

Praktijk voorbeeld; ik heb nu een wenslijst voor een nieuwe PC build. Een overzicht van alle advertenties voor deze CPU, moederbord, videokaart etc. met 1 klik zou enorm makkelijk zijn.

Wellicht is hier al een eenvoudige manier voor (los van de prijsalert voor individuele producten) die ik nog niet weet. Dan hoor ik het natuurlijk graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:08

ikloon

Product Owner
Zoiets bestaat niet en er zijn geen plannen om het te maken. Met een omweg kun je vanuit een wenslijst doorklikken naar 'bestelkosten berekenen', dan naar het product in de Pricewatch en vandaar naar de V&A tab. Maar dat is denk ik niet wat je bedoelt.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)