VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
ik wil het figuur dus uit het papier snijden, zodat de (rode) verf op de goede plaatsen komt. maar wat doe ik dan met die losse stukjes (bij de E bijvoorbeeld)?
Zucmantaks, nu 💰 !
dat klinkt slim!
en ja, ik ga de 3 computers in dit huis melchior, balthasar en casper noemen.
zit er dan eigenlijk geen lijm-rotzooi op de kast?
Zucmantaks, nu 💰 !
Ik heb zo'n rol bij de hema weg gehaald. helemaal geen last van lijm troep. Heb je dit wel, dan kun je altijd nog ff wat van dat lijmverwijderaar halen.. Bij elke verf-DHZ zaak, zelfs bij sommige supermarkten verkrijgbaar.Op vrijdag 03 augustus 2001 19:55 schreef Major_Kusanagi het volgende:
dat klinkt slim!
dude! die wil ik ook! :):)
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
zouden zwarte zijkanten bij een grijs-metallic frontje passen? of zal ik alles maar zwart maken...
wil rood op zwart eigenlijk wel?
wil rood op zwart eigenlijk wel?
Zucmantaks, nu 💰 !
idd dit werkt erg goed. heb ik ook gedaan bij mijn apple casemod. tis alleen een takkewerk om te snjden.Op vrijdag 03 augustus 2001 19:51 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Doe als ik het doe. Rol afplaktape halen. Op de kast plakken en dan het figuur er uit snijden.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb ook wel eens gehoord dat je het op gewoon papier kunt uitprinten en uitsnijden en daarna met haarlak vastplakken, iemand daar ervaring mee?
Verwijderd
NIET met haarlak doen. Dat laat sporen na. Als je je sjabloon heel netjes wil dan moet je een bus 3M spuitlijm kopen en daar het sjabloon mee inspuiten. FF laten drogen en het kan erop. Uiteindelijk zal het ook geen sporen vna lijm nalaten. En je kunt je sjabloon 100x verplaatsen zonder dat je kleefkracht verliest. 3m spuitlijm is er goed daarvoor.Op zaterdag 04 augustus 2001 14:32 schreef ParoXysm het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat je het op gewoon papier kunt uitprinten en uitsnijden en daarna met haarlak vastplakken, iemand daar ervaring mee?
Pagina: 1