Nieuwsbrief melding onder elk artikel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 16:57

Thyzz

-=leeg=-

Topicstarter
Is het mogelijk om de vraag om je aan te melden voor de 'nieuwsbrief' onder elk artikel weg te klikken?
Na 2 artikelen te hebben gelezen, weet ik echt wel dat er een nieuwsbrief is. (Dat weet ik al heel lang)
Maar ik wil helemaal geen nieuwsbrief. Het is het zoveelste storende element tussen een artikel en de reacties er onder.

5325wp

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38

Racing_Reporter

Contentmaker

Het feit dat je op z'n tweakers moet gaan lopen kutten met code om een nieuwsbrief-stuk weg te krijgen, zegt al genoeg |:( Een kruisje met cookie preference save dat je er geen interesse in hebt moet gewoon genoeg zijn. Klaar.

[ Voor 40% gewijzigd door Racing_Reporter op 21-02-2020 18:43 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

Op 1 knopje drukken noem ik niet echt kutten met code...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Dit is volgens mij een A/B test, dus sowieso tijdelijk. Ik verplaats dit topic even naar Mooie Features zodat de juiste mensen er naar kunnen kijken. Ik denk dat een 'dismiss' optie een goede suggestie is, zeker op die positie :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 16:57

Thyzz

-=leeg=-

Topicstarter
Thanks @crisp. Terug lezend is het een beetje erg negatief geschreven. Maar het is tegenwoordig allemaal zo 'in your face'. Javascript popups voor 'push-notificaties', modals voor nieuwsbrieven. En tot nu toe bleef het op Tweakers (zeker als abonnee) allemaal redelijk binnen de perken.
Deze schoot me een beetje in het verkeerde keelgat

5325wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Thyzz schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 20:33:
Thanks @crisp. Terug lezend is het een beetje erg negatief geschreven. Maar het is tegenwoordig allemaal zo 'in your face'. Javascript popups voor 'push-notificaties', modals voor nieuwsbrieven. En tot nu toe bleef het op Tweakers (zeker als abonnee) allemaal redelijk binnen de perken.
Deze schoot me een beetje in het verkeerde keelgat
Geen probleem hoor, ook negatieve feedback is waardevol voor ons, dus goed dat je het gemeld hebt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Racing_Reporter schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 18:42:
Het feit dat je op z'n tweakers moet gaan lopen kutten met code om een nieuwsbrief-stuk weg te krijgen, zegt al genoeg |:( Een kruisje met cookie preference save dat je er geen interesse in hebt moet gewoon genoeg zijn. Klaar.
Het is létterlijk 1 knopje drukken 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VDRYtCdRhUY2ua6uhqJmvqrr/full.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 22-02-2020 10:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Waarom moet alles worden opgelost vanuit de user? Waarom altijd naar Custom CSS verwijzen? Kan dit niet gewoon vanuit de website worden opgepakt? Ik zie best veel Features waarbij de eerste reactie altijd is: neem custom CSS en pas het zelf aan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mrjraider schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:03:
Waarom moet alles worden opgelost vanuit de user? Waarom altijd naar Custom CSS verwijzen? Kan dit niet gewoon vanuit de website worden opgepakt? Ik zie best veel Features waarbij de eerste reactie altijd is: neem custom CSS en pas het zelf aan?
Omdat we simpelweg niet over de developmentcapaciteit beschikken om voor alles een optie te maken en dat ook te onderhouden... Custom CSS is denk ik dan juist de Tweaker-waardige multitool waarmee iedereen die aanpassingen kan doen die hij/zij wenst. In veel gevallen heeft iemand anders al de moeite gedaan om daar een snippet voor te maken die je dan met 1 klik kan toepassen. Hoe gebruiksvriendelijker wil je het nog hebben? ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 09:28
crisp schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:18:
[...]

Hoe gebruiksvriendelijker wil je het nog hebben? ;)
De Custom CSS gratis maken!

Ik heb geen 4000 karma en ga ik never nooit niet halen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

RobIII schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 10:54:
[...]

Het is létterlijk 1 knopje drukken 8)7

[Afbeelding]
Als je genoeg karma hebt. Kijk ook even naar m'n +1's, niet mij zomaar afserveren met doen alsof ik of anderen idioot zijn omdat het 'letterlijk 1 knopje' indrukken is. Het is gewoon niet gebruiksvriendelijk om je klanten op te zadelen met een probleem, hoe simpel de oplossing ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

xinix03 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:38:
[...]

De Custom CSS gratis maken!

Ik heb geen 4000 karma en ga ik never nooit niet halen ook.
Hmm..... De CustomCSS was toch al recent aangepast met lagere eisen?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Of je neemt een abo ;)
Racing_Reporter schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:44:
Het is gewoon niet gebruiksvriendelijk om je klanten op te zadelen met een probleem, hoe simpel de oplossing ook is.
Laten we 't wel even realistisch houden; hier is geen sprake van 'opzadelen' en al helemaal niet van een probleem. Hooguit een first world problem. Het is gewoon een balkje; en, ja, dat mag je storend vinden maar het is niet alsof er geen oplossingen voor zijn. En wil je geen abo nemen of genoeg karma verzamelen of whatever, even dikke vrienden. Dan zijn er nog steeds oplossingen maar moet je misschien iets meer werk ervoor doen. You can't have your cake and eat it too.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:45:
[...]

Hmm..... De CustomCSS was toch al recent aangepast met lagere eisen?
Voorheen moest je het elke 6 maanden verlengen, nu blijf je het houden als je het eenmaal kan activeren. Of de grens van 4K wellicht te hoog ligt zal ik intern eens ter sprake brengen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

RobIII schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:47:
[...]

Of je neemt een abo ;)

[...]

Laten we 't wel even realistisch houden; hier is geen sprake van 'opzadelen' en al helemaal niet van een probleem. Hooguit een first world problem. Het is gewoon een balkje; en, ja, dat mag je storend vinden maar het is niet alsof er geen oplossingen voor zijn. En wil je geen abo nemen of genoeg karma verzamelen of whatever, even dikke vrienden. Dan zijn er nog steeds oplossingen maar moet je misschien iets meer werk ervoor doen. You can't have your cake and eat it too.
Psychologie 101: als je zegt tegen een vriend dat 'je die Tikkie nog even zal fixen, geen probleem'. Dan benader je het vanuit de negatieve hoek: je bevestigt de gedachte dat er een probleem is, ook al spreek je over een oplossing. Dusssss... ook al noem je het een first world problem, it's still a problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We kunnen wel helemaal filosofisch gaan doen maar crisp heeft zojuist aangegeven dat er geen devtijd voor is en er belangrijker zaken op de agenda staan. Wat wil je nu nog meer horen?

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

RobIII schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:51:
We kunnen wel helemaal filosofisch gaan doen maar crisp heeft zojuist aangegeven dat er geen devtijd voor is en er belangrijker zaken op de agenda staan. Wat wil je nu nog meer horen?
Smh, die toon ook.

Nee man, meer hoefde ik al niet te horen na de directe, heldere uitleg van crisp, daar werd ik tenminste wel blij van (: Voor je idee: ik roep het als er iets mis is, maar als er erkenning is, dan krijg je dat ook van me. En de rest slik ik maar in, UE is duidelijk niet je ding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Racing_Reporter schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:01:
[...]

Smh, die toon ook.

Nee man, meer hoefde ik al niet te horen na de directe, heldere uitleg van crisp, daar werd ik tenminste wel blij van (: Voor je idee: ik roep het als er iets mis is, maar als er erkenning is, dan krijg je dat ook van me. En de rest slik ik maar in, UE is duidelijk niet je ding.
Jeetje, verkeerde been uit bed? Wat gezelliger mag ook hoor ;).

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 22-02-2020 17:40 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Dit is inderdaad een A/B test. Dank voor jullie feedback, als dit iets is wat doorgevoerd gaat worden dan is het inderdaad waardevol om het wegklikken te onthouden ;)
Pagina: 1