Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Je zou het eens met Partition Magic kunnen proberen. Dat progamma kan nog wel eens disc problemen oplossen zonder dataverlies. Behalve partitioneren kan het progamma ook eventuele schijfproblemen oplossen.
Dank, die optie zag ik later ookOp vrijdag 03 augustus 2001 23:08 schreef Bulldog het volgende:
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=21].
Ik heb PM geinstalleerd, maar deze biedt geen soelaas.
Ik heb nu de schijf in een 2000Srv gezet en deze komt tijdens het opstarten met de melding dat een der HD's (deze dus) niet goed is. Vervolgens gaat ie het file system checken (CHKDSK)en komen er een aantal 'file record segment 4 is unreachable' (4 is er eentje!). Dan komt er een melding 'an unspecified error occurred' en gaat hij met de volgende partitie verder. Hier dezelfde eerste melding, maar daarna 'recovering orphaned file...' moet voor ... o.a. $MFT, $MFTmirr, $Volume, $Boot en dan 'into directory file 5'. Daarna loopt ook deze partitie vast. De derde partitie werkt volgens mij wel, alleen duurt het meer dan 1 uur voordat W2000 opgestart is.
Ik vrees dus dat de o.a. MBR kaduuk is. Hoe (als het kan) kan ik dit weer goed krijgen? Alle partities zijn NTFS.
Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Ik denk dat er niets anders op dan om alle partities van de schijf te verwijderen, te formatteren en alles opnieuw te partitioneren. Volgens mij is dat de enige manier om die fouten kwijt te raken....