Toon posts:

Berichten Facebook niet op Startpagina?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pagina onder mijn beheer aangemaakt, alle instellingen juist geplaatst, maar ik kan alleen berichten plaatsen en andere bezoekers niet. Als zij berichten plaatsen dan komen deze niet op de Startpagina terecht maar in het tabblad 'Community'.

Ik gebruik de imac 27 inch met de laatste nieuwe software

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is overal naar dit antwoord te zoeken maar zelfs Facebook helpcentrum geeft daar geen antwoord op

Alle reacties

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zover ik weet, kunnen bezoekers geen eigen berichten plaatsen op de startpagina van een Facebook pagina, dat kan alleen de eigenaar/beheerder. Ze kunnen uiteraard wel reageren onder een bericht van de eigenaar.
Maar op het tabblad "Berichten" staat wel een smalle kolom met "Berichten van bezoekers" naast de berichten van de eigenaar. Zo zie ik 't althans op de pagina van een vriend.
Is dat bij jouw pagina dan niet het geval?

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je antwoord maar Nee die smalle kolom zie ik niet. Wel vreemd dat de berichten die bezoekers toch posten WEL op de Community pagina worden getoond???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
't Is misschien ook browser-gerelateerd. Die smalle kolom zie ik dus op m'n laptop met Firefox, op het tabblad 'Berichten'.
Wanneer ik via de FB app op m'n iPhone naar de pagina van die vriend ga, kan ik op de startpagina klikken op 'Berichten van bezoekers bekijken'. En dan staan die berichten idd onder 'Community'.
Maar hoe dan ook, bezoekers van een pagina kunnen niet zelfstandig berichten plaatsen op de startpagina, ze kunnen er alleen reageren, onder een door de eigenaar/beheerder geplaatst bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie. heb de pagina nu weer verwijderd en er een Groep van gemaakt. Dan kan datgene wat ik wil WEL!