Vandaag thuisgekomen bleek mijn huis een waar waterballet. Er was op zolder een leiding gesprongen en het water gutste de trap af. Nu heb ik in de huiskamer laminaat liggen dat er een keertje toch uit moet, maar de plassen water zullen me dwingen om dit eerder te vervangen. Mijn vraag is; moet het er nu al uit ivm schimmels? Onder het laminaat ligt een isolatiefolie (dat glimmende spul met een dun schuimlaagje), daaronder een kurkvloer van de vorige eigenaar, en dat ligt op een beton(broodjes)vloer. Iemand nog handige tips?
Vloer is 10 jaar oud dus ik verwacht dat het sowieso niets waard is. Echter, de verzekering kunnen we ons niet op beroepen. Vrouwlief had de slang die gebruikt wordt om de CV te vullen laten zitten (geen probleem) maar de aanvoerende kraan niet gesloten, dus de slang onder druk, waarna de slang gesprongen was. Verzekeraar heeft een clausule daarvoor.
Vloer is 10 jaar oud dus ik verwacht dat het sowieso niets waard is. Echter, de verzekering kunnen we ons niet op beroepen. Vrouwlief had de slang die gebruikt wordt om de CV te vullen laten zitten (geen probleem) maar de aanvoerende kraan niet gesloten, dus de slang onder druk, waarna de slang gesprongen was. Verzekeraar heeft een clausule daarvoor.
[ Voor 25% gewijzigd door CheetahNL op 20-02-2020 21:31 . Reden: Aanvulling ]