Vraag

• ralph.l
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-03 12:27
Dag Auto Android gebruikers,

Sinds volgens mij de update van android 10 heb ik problemen met mijn Auto Android. voor heen plugde ik een USB C kabel in mijn Samsung S9 en die staat in verbinding met mijn pioneer scherm. ik had via APK Mirror de auto andriod app geinstalleerd en deze werkte dan ook perfect. Maar sinds de android 10 update 'stopt het geluid en hangt de app vast en dan na een tijdje krijg de melding, Om auto android te gebruiken, parkeer uw auto en check uw telefoon.

Ook werkt de google assist niet meer? wel op mijn telefoon niet meer via mijn scherm op auto android.

Heb ik hier een instelling verkeerd staan o.i.d.? Alvast bedankt!

Gr Ralph

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Heb exact hetzelfde probleem. Heel frustrerend, nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 19:43
Omdat Android auto vast in Android 10 gebakken zit moest ik mijn APK die ik gesideload had verwijderen. Dit gaf bij mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph.l
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-03 12:27
Heb het APK bestand al verwijderd maar het blijf gebeuren en mijn google assist doet het ook niet meer als ik ''Ok Google'' zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 19:43
ralph.l schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:33:
Heb het APK bestand al verwijderd maar het blijf gebeuren en mijn google assist doet het ook niet meer als ik ''Ok Google'' zeg...
Ook de Android auto systeem app gedwongen gestopt en uitgeschakeld zodat deze opnieuw kan updaten?