iphone gestolen, kan niet inloggen met apple-id

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Wellicht niet echt een technische vraag maar mijn telefoon is afgelopen dinsdag gestolen. Nu heb ik mijn simkaart geblokkeerd, maar daar stond hetzelfde telefoonnummer op dat ik heb opgegeven ter verificatie van mijn apple id, en dus ook voor icloud. Op dit moment weet ik de inloggegevens van mijn apple id account wel, maar voor de veiligheid moet ik een verifactiecode invoeren die ik binnen moet krijgen op mijn eigen telefoonnummer, waarvoor ik dus een simkaart nodig heb met dit nummer erop. Als het goed is is er een nieuwe simkaart onderweg met nummerbehoud. betekent dit dat als deze nieuwe simkaart binnenkomt, ik de sms ter verificatie van mijn apple id weer kan ontvangen en dan alsnog kan inloggen? Met andere woorden, met de nieuwe simkaart zou ik alle foto's kunnen overzetten van icloud naar mijn nieuwe mobiel?
Bedankt & groetjes

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ja, klopt zodra je je nieuwe Sim in een andere telefoon stopt kun je daar de sms ontvangen alles weer met je account doen en bijv. synchroniseren vanuit iCloud met je nieuwe telefoon starten.

[ Voor 20% gewijzigd door YakuzA op 20-02-2020 18:59 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN