[iPad Air 2] Safari alle tabs verdwijnen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• themaestro58
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-05-2021
Mijn vraag
Wat doe ik verkeerd?
Het gebeurt me regelmatig dat opeens tijdens surfen alle tabs van Safari ineens weg zijn. Waarschijnlijk raak ik iets aan of hou ik mijn vinger ergens te lang op maar ik kan maar niet ontdekken wat ik fout doe. Is wel irritant.

ios 13

Alle reacties

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:07
Naar mijn idee moet je toch echt meerdere handelingen uitvoeren of confirmatie geven om alles te sluiten. Dus iets aanraken of je vinger ergens te lang ophouden lijkt me niet de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:21
Grote kans dat dit de nieuwe functie van iOS 13 is. Namelijk dat je meerdere vensters van Safari (en sommige andere apps) kan open. Je tabbladen zitten weer vast aan een venster.
Ik heb even gezocht en volgens mij geeft deze website het het meest duidelijk weer:

https://www.howtogeek.com...s-of-an-app-on-your-ipad/

Ik zou alles doorlezen maar als ik het probleem zo zie zou je met het gedeelte:
Manage and Close Windows Using App Expose
volgens mij je "probleem" kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaestro58
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-05-2021
Pendora schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:48:
Grote kans dat dit de nieuwe functie van iOS 13 is. Namelijk dat je meerdere vensters van Safari (en sommige andere apps) kan open. Je tabbladen zitten weer vast aan een venster.
Ik heb even gezocht en volgens mij geeft deze website het het meest duidelijk weer:

https://www.howtogeek.com...s-of-an-app-on-your-ipad/

Ik zou alles doorlezen maar als ik het probleem zo zie zou je met het gedeelte:
Manage and Close Windows Using App Expose
volgens mij je "probleem" kunnen oplossen.
Dank voor de tip, via App Expose heb ik mijn ineens verloren gewaande tabs weer terug gevonden. Werkt goed. Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatElseEls
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik ben deze topic tegengekomen omdat ik voor dochterlief aan’t uitzoeken ben waarom de open tabbladen op haar iPad verdwenen zijn.
Ze had er wekenlang open staan en heeft ze nìet zelf gesloten. Staan zelfs niet tussen de gesloten tabbladen en ook niet in de geschiedenis...
Iemand nog een idee hoe we ze terug kunnen vinden?

(Heb haar nu geleerd om “bladwijzers” te gebruiken, maar daar heeft ze haar tabbladen niet mee terug... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkelman
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 01-02-2022
Hier exact hetzelfde.
Het is na de laatste update begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingenieurtje
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-02 23:10
Ik ook, superirritant en weet 100% dat ik niet op een verkeerde knop heb gedrukt. Je kunt wel de pagina’s 1 voor 1 openen maar ja daar heb je niets aan als je er 100 open had staan. Slechte zaak van Apple want het wordt niet meer opgelost.
Pagina: 1