als ik e:\windows\win\mxs_home.exe moet doen en dan setup..dan komt daar een fout bij te staan...heb vanaf zaterdag adsl alles deed het prima tot gistermorgen...vanmorgen windooz eraf geflikkerd en geinstalleerd(omdattet toch nog moest doen vanwege virus) maar ik krijg 't maar niet aan de praat, externe toegang verwijderd en geinstalleerd maar 't werkt niet ook al ik verbinding wil maken krijg ik de foutmelding dat rnaapp 't niet doet en daarna rundll32.exe ik gebruik windooz 98 v2 op een celeron 366
Verwijderd
Dit schrijft KPN over de Rnaap foutmelding:
Als windows een "RNAAPP foutmelding" geeft, heeft dit over het algemeen betrekking op de software van de netwerkkaart of de instellingen ervan. Controleer of de juiste versie van de software voor de netwerkkaart is geïnstalleerd. Je dient bij het gebruik van het Mxstream-ethernet-modem de netwerkkaart van je PC in te stellen op 10Mbit/s en Half-duplex. Raadpleeg voor het instellen, de documentatie van je netwerkkaart of neem contact op met je leverancier.
Misschien heb je er wat aan?
Als windows een "RNAAPP foutmelding" geeft, heeft dit over het algemeen betrekking op de software van de netwerkkaart of de instellingen ervan. Controleer of de juiste versie van de software voor de netwerkkaart is geïnstalleerd. Je dient bij het gebruik van het Mxstream-ethernet-modem de netwerkkaart van je PC in te stellen op 10Mbit/s en Half-duplex. Raadpleeg voor het instellen, de documentatie van je netwerkkaart of neem contact op met je leverancier.
Misschien heb je er wat aan?
Verwijderd
Eigenschappen van Netwerkomgeving opvragen (rechtermuisknop op icoon), dan je netwerkkaart er tussenuit zoeken, daar de eigenschappen van opvragen en dan tabblad geavanceerd.
daar staat: binding aan ATM toestaan
en waarde: nee
maar geen instellingen over aan mbps
op IRC hoorde ik ook dat een 3com ethernet kaart beter is ofzo?
en waarde: nee
maar geen instellingen over aan mbps
Verwijderd
3com is misschien wel beter maar je betaald heel veel meer, en ik zelf vind dat de prijs/kwaliteit niet in orde is van een 3comOp vrijdag 03 augustus 2001 20:13 schreef harmageddon het volgende:
...
Een netwerk-kaart van een geeltje ofzo is goed genoeg....
Sorry, ik kan je verder niet helpen met je probleem.
waarschijnlijk is me netwerk kaart naar de knoppe! kga morgen alsset niet anders kan wel een andere halen van 3com ! die zijn tenminste goed heppik gehoord...
IK heb zelf ervaring met (veel) 3com, realtek, IBM en Xircom kaartjes en ik kan niet zeggen dat ik verschil merk ertussen; niet in gemak van installatie, niet in ondersteuning van drivers (xircom uitgezonderd
) en zeker niet in performance. Ik zou dus gewoon een kaartje van een geeltje halen; zeker voor je NIC naar je modem, want die mag toch maar 10Mbit/halfduplex zijn ...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik krijg deze fout ook weleens en dat is nog niet eens als ik die tweak doe, dit is gewoon een fout van de alcatel modem zelf, ik krijg het wel eens in de paar maanden.. ik doe dit: doe je modem uit via de uitschakelaar en start je pc opnieuw op, en als de pc volledig is opgestart zet je weer je modem aan en w8 tot alle lampjes weer correct branden(duurt wel ff 1min ofzo) en dan weer verbinding maken en voila klaarOp vrijdag 03 augustus 2001 19:19 schreef harmageddon het volgende:
als ik e:\windows\win\mxs_home.exe moet doen en dan setup..dan komt daar een fout bij te staan...heb vanaf zaterdag adsl alles deed het prima tot gistermorgen...vanmorgen windooz eraf geflikkerd en geinstalleerd(omdattet toch nog moest doen vanwege virus) maar ik krijg 't maar niet aan de praat, externe toegang verwijderd en geinstalleerd maar 't werkt niet ook al ik verbinding wil maken krijg ik de foutmelding dat rnaapp 't niet doet en daarna rundll32.exe ik gebruik windooz 98 v2 op een celeron 366
Hier ook last van RNAAPP foutmelding. 
Door dat mijn 'server' problemen heeft, eerst voeding nu nog iets met temp. denk ik, even alles om moeten hangen.
Mijn server heeft dus geen verbinding met internet meer.
Elk progamma dat toch verbinding probeerd te maken, via netwerkaart, veroorzaakt nu die RNAAPP fout. Vervolgens vallen dan als dominostenen div progs uit waaronder IE.
Misschien dat deze info de pijn bij een ander verzacht.
Door dat mijn 'server' problemen heeft, eerst voeding nu nog iets met temp. denk ik, even alles om moeten hangen.
Mijn server heeft dus geen verbinding met internet meer.
Elk progamma dat toch verbinding probeerd te maken, via netwerkaart, veroorzaakt nu die RNAAPP fout. Vervolgens vallen dan als dominostenen div progs uit waaronder IE.
Misschien dat deze info de pijn bij een ander verzacht.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Pagina: 1