Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pedra
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 05-05 09:57
Ik was aan het zoeken naar mijn nieuwe monitor en kwam de xg43vq tegen. Op papier lijkt het een mooie monitor maar er is nog helemaal niks nergens wat dan ook geschreven over deze monitor (voor zover ik heb kunnen vinden

Heeft iemand deze monitor en hoe zijn de ervaringen met deze monitor

Alvast bedankt

• sharkforce
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 28-04 08:12
Ik zit ook te twijfelen over deze monitor ben je inmiddels al meer te weten gekomen?
Of misschien zelf al aangeschaft? Ben namelijk erg benieuwd.

CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB

• pedra
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 05-05 09:57
ik heb zelf uiteindelijk een alienware 3418 aangeschaft.

43 is een resolutie dat er een beetje tussenin zit. voor gaming tenminste lijkt het meer te verschuiven naar 21:9
mdat ik een nvidia gpu heb en hoogstwaarschijnlijk ook in de toekomst (3080) wil gaan kopen geeft een beeldscherm met gsync iets meer support.

maar wat echt de doorslag gaf was dat er gewoon helemaal geen reviews van waren (zijn?) en voor zon bedrag wil ik toch wel weten wat ik in huis haal.

• Furinax
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 16:58

Furinax

It'll only hurt until you die

Ik zit ook te kijken naar dit scherm, maar er valt nog steeds erg weinig info over te vinden. Andere review sites geven aan dat het (voor nu) het beste super ultra-wide gamescherm is, maar op op de 2 reviews en 1 unboxing video na, is de info over deze monitor erg karig :(

• sharkforce
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 28-04 08:12
Sorry voor m'n late reactie helemaal vergeten dat ik hier gereageerd had kwam er per toeval achter.

Ik ben uiteindelijk toch gegaan voor de Acer Predator CG437KP.
Zit een aanzienlijke prijsverschil in maar het is het dubbel en dwars waard.
Geen blacklight bleeding en ook geen ghosting waar ik heel erg bang voor was.
Mooie diepe kleuren 4k wereld van verschil als je afkomt van 1080p.
Er is over dit scherm heel weinig bekend word niet veel over geschreven.
Ik had ook gewoon sprong in het diepe gemaakt en gewoon geprobeerd geen spijt van.
Mocht er iemand zijn die vragen heeft iets wil weten over dit scherm. Feel free to ask.

CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB

• Luuk1983
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:23
Dit topic is natuurlijk alweer oud, maar mochten mensen hier alsnog terecht komen, hier is in ieder geval een behoorlijk goede review van de monitor: https://www.wepc.com/gami...ew/asus-rog-strix-xg43vq/.

AMD Ryzen 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI GTX1080 Gaming X | Kingston KC2000 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | Fractal Define C TG | Scythe Mugen 5 | Seasonic Focus Plus Gold 650 | HTC Vive

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True