Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor heb ik op dit moment, Uiteindelijk zou ik rond mei/juni nieuwe schermen willen. Dat de PC op dit moment te 'goed' voor het scherm is maakt mij dus niet uit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voor de AMD gekozen omdat dit goedkoper lijkt, mocht het met Intel kunnen en beter zijn, sta ik daar uiteraard voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua wensen en eisen,
Ga je overklokken?
Geen idéé, ik ben nieuw in het zelf samenstellen van een PC. Dus nee, ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zoveel mogelijk bang-for-buck. Maximale kosten excl. BTW zon 1200 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil weer fatsoenlijk kunnen gamen met de Games van nu. 60FPS kan ik mee leven, als het apparaat eroverheen gaat, natuurlijk geen probleem
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs van onderstaande configuratie hoeft niet hoger te worden?
Is bovenstaande configuratie goed genoeg voor de games als Apex, F1 2019, WoW en Fortnite?
De monitor heb ik op dit moment, Uiteindelijk zou ik rond mei/juni nieuwe schermen willen. Dat de PC op dit moment te 'goed' voor het scherm is maakt mij dus niet uit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,05 | € 165,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 593,- | € 593,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Monitoren | Samsung C24F396FHU Zwart | € 109,01 | € 109,01 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.434,71 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voor de AMD gekozen omdat dit goedkoper lijkt, mocht het met Intel kunnen en beter zijn, sta ik daar uiteraard voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua wensen en eisen,
Ga je overklokken?
Geen idéé, ik ben nieuw in het zelf samenstellen van een PC. Dus nee, ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zoveel mogelijk bang-for-buck. Maximale kosten excl. BTW zon 1200 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil weer fatsoenlijk kunnen gamen met de Games van nu. 60FPS kan ik mee leven, als het apparaat eroverheen gaat, natuurlijk geen probleem
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs van onderstaande configuratie hoeft niet hoger te worden?
Is bovenstaande configuratie goed genoeg voor de games als Apex, F1 2019, WoW en Fortnite?
[ Voor 22% gewijzigd door Bdonkervoort op 20-02-2020 13:24 . Reden: Vragen ingevuld, Scherm bijgevoegd voor betere hulp ]