Na het vervangen van het moederbord krijg ik steeds bij het opstarten na update ESCD....succes en verifying DMI pooldata de melding I/O Fout vervang diskette en druk op een toets. Wie weet raadt.
ook ff je windows opnieuw geinstalleerd al? of is de hdd nog leeg?
in sommige biossen kun je 'reset PNP data' doen, dit wil wel eens helpen
in sommige biossen kun je 'reset PNP data' doen, dit wil wel eens helpen
A wise man's life is based around fuck you
Dan heeft je harddisk volgens mij een i/o conflict... Ik neem aan dat het een gebruikt moederbord is van een andere PC, dus moet je even de bios op default zetten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wordt je harde schijf wel gevonden?
Of anders staat de harde schijf misschien niet als boot-schijf (zie BIOS, bij de boot-volgorde)?
Of anders staat de harde schijf misschien niet als boot-schijf (zie BIOS, bij de boot-volgorde)?
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Bestaande harddisk is opnieuw gebruikt niets opnieuw geinstalleerd. Alle andere genoemde dingen heb ik al gedaan maar hebben niets geholpen.
Jongens, de floppydrive geeft toch probs!? Diks vervangen en op toets drukken geeft ie als er nog een disk in de drive zit waarvan niet geboot kan worden.
Maar volgens mij ook als er een stekkertje van de FDD niet helemaal goed (lees: opkop of niet aangesloten) zit.
Dus: 1 ffies kijken of er per ongeluk nog een diskie in zit (heb ik ook eens gehad
2 ffies alle stekkertjes nalopen en kijken of ze goed zitten
3 ffies kijken of de flatcables goed zitten (rode draad op pin 1). Er staat mij namelijk iets van bij dat die connectors er nog op 2 manieren op kunnen....
Dus: 1 ffies kijken of er per ongeluk nog een diskie in zit (heb ik ook eens gehad
3 ffies kijken of de flatcables goed zitten (rode draad op pin 1). Er staat mij namelijk iets van bij dat die connectors er nog op 2 manieren op kunnen....
Klopt volgens mij niet helemaal. Klauw die floppy er maar eens uit. Staat je HDD op master en zit ie op je primairy IDE? Dan verder kijken. Onderdeel voor onderdeel afgaan..Op vrijdag 03 augustus 2001 19:16 schreef bart1234 het volgende:
Jongens, de floppydrive geeft toch probs!? Diks vervangen en op toets drukken geeft ie als er nog een disk in de drive zit waarvan niet geboot kan worden.Maar volgens mij ook als er een stekkertje van de FDD niet helemaal goed (lees: opkop of niet aangesloten) zit.
Pagina: 1