Ik zoek een labelprinter om een naametiket op een voorwerp te kleven: naam op brievenbus, op bel, op deur enzovoort.
Het gaat hier over labels van ongeveer 1,4 cm hoog waarop ik een tekstje kan drukken, om het daarna op een voorwerp te kleven.
Moet verschillende groottes kunnen printer: 10, 12, 14, 16 tot max 18, bij voorbeeld.
Ik denk één kleur voldoende is: achtergrond wit met letters zwart. Mag niet verkleuren in zon, ook niet loskomen.
Moet umlaut-o kunnen printer op kleine en grote letter o : ö & Ö
Moet Franse accenten kunnen printen: è, é, ê, ë. Dit ook op grote letter.
Moet tekens van het metrieke stelsel kunnen printen: 1 kg·m²/s² & µV, bij voorbeeld..
Zal slechts een zestal keer per jaar worden gebruik om dan ongeveer zeven labels te printen per keer.
Moet niet met PC werken. Dus een labelprinter die op zichzelf kan werken.
Kan er iemand koopadvies geven?
Blijkbaar heeft Brother goede labelprinters? Ik betaal liever meer voor een kwaliteitsproduct, want ik heb graag een wel degelijk product dat vele jaren meegaat.
Ik denk bij aan de LabelManager™ 160, bij voorbeeld.
Het gaat hier over labels van ongeveer 1,4 cm hoog waarop ik een tekstje kan drukken, om het daarna op een voorwerp te kleven.
Moet verschillende groottes kunnen printer: 10, 12, 14, 16 tot max 18, bij voorbeeld.
Ik denk één kleur voldoende is: achtergrond wit met letters zwart. Mag niet verkleuren in zon, ook niet loskomen.
Moet umlaut-o kunnen printer op kleine en grote letter o : ö & Ö
Moet Franse accenten kunnen printen: è, é, ê, ë. Dit ook op grote letter.
Moet tekens van het metrieke stelsel kunnen printen: 1 kg·m²/s² & µV, bij voorbeeld..
Zal slechts een zestal keer per jaar worden gebruik om dan ongeveer zeven labels te printen per keer.
Moet niet met PC werken. Dus een labelprinter die op zichzelf kan werken.
Kan er iemand koopadvies geven?
Blijkbaar heeft Brother goede labelprinters? Ik betaal liever meer voor een kwaliteitsproduct, want ik heb graag een wel degelijk product dat vele jaren meegaat.
Ik denk bij aan de LabelManager™ 160, bij voorbeeld.
[ Voor 18% gewijzigd door Kay Bey op 20-02-2020 17:13 ]