In navolging op een eerdere post, ben ik dankzij jullie adviezen op de bijgevoegde drie laptops uit gekomen.
Graag had ik een advies van jullie, op basis van mijn gebruik:
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt intensief gebruikt voor MS Office, surfen op het internet (Youtube, Dumpert, Tweakers, Facebook, Reddit etc. Vaak allemaal in tabs die open blijven staan tot het afsluiten
) en voor spelletjes als RCT2, The Sims, Sim City en Prison Architect. Oude, maar ook steeds vaker nieuwe simulatiespellen. Geen zware FPS games in ieder geval. Daarnaast gebruik ik Virtual DJ erop. De geluidskaart is in die gevallen extern, dus die hoeft niet van superieure kwaliteit. Wel heeft Virtual DJ af en toe even wat rekenkracht nodig.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt tussen de € 600,- en € 650,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Als ik hem meeneem, dan vervoer ik hem in de auto, dus gewicht is minder belangrijk dan prestaties. Accuduur is altijd fijn maar in principe gebruik ik hem altijd bij een stroompunt in de buurt. Wel wordt de laptop af en toe ook buiten gebruikt.
Een ieder bedankt voor het nemen van de tijd dit te lezen en mogelijk te beantwoorden
Hartelijke groet,
Johan
Graag had ik een advies van jullie, op basis van mijn gebruik:
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt intensief gebruikt voor MS Office, surfen op het internet (Youtube, Dumpert, Tweakers, Facebook, Reddit etc. Vaak allemaal in tabs die open blijven staan tot het afsluiten
Wat is je budget?
Mijn budget ligt tussen de € 600,- en € 650,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Als ik hem meeneem, dan vervoer ik hem in de auto, dus gewicht is minder belangrijk dan prestaties. Accuduur is altijd fijn maar in principe gebruik ik hem altijd bij een stroompunt in de buurt. Wel wordt de laptop af en toe ook buiten gebruikt.
Een ieder bedankt voor het nemen van de tijd dit te lezen en mogelijk te beantwoorden
Hartelijke groet,
Johan