Verwijderd
Die laatste is ook dicht geweest en op verzoek weer open om in te posten, ik geloof ook dat de topicstarter voor het starten speciaal toestemming had gevraagd omdat het eigenlijk een opsomming is (zie de FAQ , mag niet). Vandaar 1 topic waar alles in gepost mag worden.
ow... ok... ich verstehe. Wel jammer want ik vond het erg interresant om eens wat scores te kunnen vergelijken net als bij 3dmark. Jammer dat t niet mag op dit forum.
HK is voor onzin... niet voor een serieus topic zoals dit. SG zou misschien nog kunnen vind ikOp vrijdag 03 augustus 2001 19:30 schreef Sir_Killalot het volgende:
Post het dan in HK
opsom = onzin = HKOp vrijdag 03 augustus 2001 19:34 schreef jhead22 het volgende:
[..]
HK is voor onzin... niet voor een serieus topic zoals dit. SG zou misschien nog kunnen vind ik
In SG gaat er een slotje op...
En dat je dat allemaal zelf niet kan bedenken met user id van 12xx
Misschien vind ik het vergelijken van resultaten geen onzin
Wat zijn we trouwens weer vriendelijk vandaag 
Maar goed.. kep al gehoord dat t niet mag dus tis jammer... next time better.
Slotje aub
Slotje aub
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:01 schreef jhead22 het volgende:
Misschien vind ik het vergelijken van resultaten geen onzinWat zijn we trouwens weer vriendelijk vandaag
Slotje aub
dat slaat dus nergens op.. zoals jhead22 zelf al zegt gaat het hier om het vergelijken van resultaten, wat wel degelijk nuttig/interessant kan zijn..Op vrijdag 03 augustus 2001 19:44 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
opsom = onzin = HK
en daarbij waren er alleen nog maar serieuze reacties geplaatst dus tja......
Ik zeg toch niet dat het topic onzin was, maar tis bijna net zo'n vraag als: Wat voor muis heb jij ?Op vrijdag 03 augustus 2001 23:58 schreef rick_h het volgende:
[..]
dat slaat dus nergens op.. zoals jhead22 zelf al zegt gaat het hier om het vergelijken van resultaten, wat wel degelijk nuttig/interessant kan zijn..
en daarbij waren er alleen nog maar serieuze reacties geplaatst dus tja......
Met het topic is verder niks mis
ik heb de demo zelf ook gedownt trouwens
Verwijderd
3D Mark scores zijn nuttig om mee te vergelijken of jouw bakkie het goed doet enzo. Wat voor muis b.v. iemand heeft is totaal nutteloos en heeft niemand wat aan. Ja, misschien op mee te gaan turven en de muis het een meeste streepjes vervolgens kopen.Op zaterdag 04 augustus 2001 00:13 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het topic onzin was, maar tis bijna
Pagina: 1