Ik heb de asus7700 geforce 2 deluxe. Hoe kan ik um overklokken, en welke drivers zijn tot nu toe de beste ?
Dit hoort eigenlijk in het overclock forum...
Welnee, goede forum gaat toch over een videokaart.
overklokken kan mbv van de coolbits reg. (zoek ff op www.nvnews.net ) of met powerstrip (kijk ff op tweakers.net) en welke drivers maakt over het algemeen niet zoveel uit, zit het trouwens niet standaard in de asus drivers gebakken?
oja, voor de coolbits reg moet je wel de nvidia reference drivers installeren
overklokken kan mbv van de coolbits reg. (zoek ff op www.nvnews.net ) of met powerstrip (kijk ff op tweakers.net) en welke drivers maakt over het algemeen niet zoveel uit, zit het trouwens niet standaard in de asus drivers gebakken?
oja, voor de coolbits reg moet je wel de nvidia reference drivers installeren
Ik heb die reg key even online gezet: http://www.warande.net/~kuifje/other/coolbits.reg
Je krijgt dan het onderstaande tabblad erbij bij je detonator drivers (plaatje is overigens van een Asus v7100/T MX op 200/200).
Je krijgt dan het onderstaande tabblad erbij bij je detonator drivers (plaatje is overigens van een Asus v7100/T MX op 200/200).
Cewl! Thanx!
Werkt ook met GF1....
Werkt ook met GF1....
Whatever.
Wat is een goede url om drivers te downloaden...want die asus site is traag of down...misschien zijn er nog ergens anders originele drivers te downloaden ? En die detonator drivers, gewoon van de nvidia homepage neem ik aan ?
Enfin, bedankt voor de hulp
Enfin, bedankt voor de hulp
Pagina: 1