Nu volg ik de opleiding programmeren, maar door de laptop die ik nu heb mis ik toch delen van de les omdat mijn laptop traag laad.
Daarom zou ik toch graag een nieuwe laptop kopen. Zodat ik zeker alles kan volgen.
Natuurlijk heb ik ook niet de nodige kennis wat er nu goed is voor deze programma's en games.
Voorlopig gebruik is de MSI GS73VR 6RF-022BE, maar deze word bij het minste zeer warm, en begint heel traag te werken. Deze is al 4 jaar oud.
Wat ga je met je laptop doen?
Programmeren in Visual Studio, Visual studio code en gaming zoals TemTem, Football manager & Escape from Tarkov
Wat is je budget?
Max. 1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Meer dan anders, want het is voor school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zeker geen HP meer.
Zat meer te denken aan Lenovo Legion of Lenovo Thinkpad
Had al iets gevonden als de Lenovo Legion Y540, maar geen idee of deze zou goed zijn voor mij.
Daarom zou ik toch graag een nieuwe laptop kopen. Zodat ik zeker alles kan volgen.
Natuurlijk heb ik ook niet de nodige kennis wat er nu goed is voor deze programma's en games.
Voorlopig gebruik is de MSI GS73VR 6RF-022BE, maar deze word bij het minste zeer warm, en begint heel traag te werken. Deze is al 4 jaar oud.
Wat ga je met je laptop doen?
Programmeren in Visual Studio, Visual studio code en gaming zoals TemTem, Football manager & Escape from Tarkov
Wat is je budget?
Max. 1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Meer dan anders, want het is voor school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zeker geen HP meer.
Zat meer te denken aan Lenovo Legion of Lenovo Thinkpad
Had al iets gevonden als de Lenovo Legion Y540, maar geen idee of deze zou goed zijn voor mij.