Ik huur op dit moment een woning en ga over een kleine 2 weken de woning verlaten. Ik heb recent een voorinspectie gehad en hierbij gaf de verhuurder aan dat ik alle gaten moest dichten. De muren met acrylaatkit ivm behang en de plafonds met acrylaatkit met korrel. Zo gezegd zo gedaan, totdat je er achter komt dat de acrylaatkit met korrel geen egaal effect geeft, waardoor ik met mijn stomme kop het met verf (ook wit) had aangestipt/weggewerkt. Helaas is hierdoor kleurverschil ontstaan en was ik er opnieuw overheen gegaan, waardoor er een vlek ontstaan is van 20cm bij 20cm. (Heel stom ik weet het...)
Ik was er echt vanuit gegaan dat je totaal niks meer mocht zien van de gaten, aangezien het zo ook in de brochure staat. Egale witte plafonds.
Hebben jullie tips/adviezen op deze kwestie? Morgenochtend gaat de verhuurder verder oordelen en ik zou hem willen vragen een voorstel te doen van de kosten om de hele woonkamer opnieuw te verven (+/- 38m²). Wat zou redelijk zijn kwa kosten?
Ik was er echt vanuit gegaan dat je totaal niks meer mocht zien van de gaten, aangezien het zo ook in de brochure staat. Egale witte plafonds.
Hebben jullie tips/adviezen op deze kwestie? Morgenochtend gaat de verhuurder verder oordelen en ik zou hem willen vragen een voorstel te doen van de kosten om de hele woonkamer opnieuw te verven (+/- 38m²). Wat zou redelijk zijn kwa kosten?