Ik vind niet direct een betere plek om mijn idee uit te leggen, dus bij deze... 
Ik vraag me af of dit nog up to date is (FAQ met revisie 2007).
De werking van de forumsoftware in het kort #images
Ik erger me er nogal aan dat deze melding nog steeds onder elke afbeelding komt:
Ik vraag me af of dit nog up to date is (FAQ met revisie 2007).
De werking van de forumsoftware in het kort #images
Dit ten tijde van gigabit glasvezel aan huis, unlimited databundels over 4G, een 27" 4K wide curved scherm op de bureau en 2340x1080 als populairste scherm op je mobiel volgens de pricewatch.Zorg er voor dat je niet al te grote plaatjes gebruikt, zodat ook mensen met een minder snelle verbinding ernaar kunnen kijken, en de layout goed blijft. Plaatjes resizen doe je bij voorkeur met een programma zoals Paint Shop Pro (shareware), Photoshop (commercieel) of The Gimp (gratis).
Een goede richtlijn is een breedte van niet meer dan 570 pixels, en een hoogte van niet meer dan 430 pixels. JPEG (.JPG) bestanden, gesaved met een kwaliteit van 30-60 (op een schaal van 0-100) hebben de voorkeur voor foto's. PNG (.PNG) en GIF (.GIF) bestanden hebben de voorkeur voor screenshots, lijntekeningen, schema's, enzovoort.
Ik erger me er nogal aan dat deze melding nog steeds onder elke afbeelding komt:
Terwijl dit dus gewoon een jpeg afbeelding van 224kb was en gebruikt niet eens de volledige breedte van mijn FullHD scherm. Tijd om de parameters wat aan te passen?Deze afbeelding is 1097 * 513 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.