Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Pavilion x360 14-cd0650nd en hier gisteren een 4K monitor bij gekocht (4K Ultra HD LCD-monitor 276E8VJSB/00). Deze gekoppeld via HDMI (1.4) en de max wat ik haal is 4k / 30fps. Achteraf logisch met 1.4.
Nu zoek ik een manier om 4K op 60fps te krijgen, maar zie ik dat de USB-C poort waarschijnlijk data 5gbs is.
Kan ik met een adapter USB-C -> Displayport alsnog 4K op 60fps krijgen? Ik zoek me een ongeluk maar echt antwoorden vind ik niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58

OgWok

U.N.C.L.E.

sorry niet goed gelezen....

[ Voor 91% gewijzigd door OgWok op 19-02-2020 16:16 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Misschien een rare vraag; maar wat voor meerwaarde heeft 60fps in dit geval voor je?
Gamen op 4k op een igpu lijkt me nou niet bepaald het beoogde gebruik, zal ook niet lekker lopen.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wintervacht schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:20:
Misschien een rare vraag; maar wat voor meerwaarde heeft 60fps in dit geval voor je?
Gamen op 4k op een igpu lijkt me nou niet bepaald het beoogde gebruik, zal ook niet lekker lopen.
Hoofdpijn? Ik kan niet tegen een 30fps scherm aan kijken.

De USB-c stekker op deze PC doet geen displayport, alleen USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het voor grafisch vormgeven, iedere pixel is er 1tje gewonnen. Dus 4K60 is wat rustiger aan de ogen en daarnaast ook meer werkruimte :)
Maar het is dus uitgesloten dat ik 60fps op 4K kan krijgen via de USB-C poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik zie bij die laptop geen DisplayPort 1.2 uit bij de USB-C, dus dat gaat inderdaad niet werken.
Pagina: 1