Ik zoek een externe monitor voor mijn MacBook Pro 13 inch 2018 model?
Ik ben al 1 jaar super happy met mijn MacBook Pro. Alleen is mijn iMac uit 2011 stuk gegaan. Eerst dacht ik aan het vervangen van mijn iMac, maar ik dacht ik kan ook een externe monitor aansluiten op mijn MacBook Pro. Ik zie tegenwoordig van die mooi curved monitoren, dus dacht misschien is dat is voor mij.
Wat is je budget?
mijn budget is max 1000 euro, maar als er iets goed is wat er 100 euro overheen gaat, is dat ook niet erg.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat al bij LG en Samsung te kijken, maar misschien zijn er andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de monitor gebruiken om mijn MacBook Pro 13 inch uit 2018 aan te sluiten. Hij heeft 4 Thunderbolt 3 aansluitingen. De videokaart is een Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB. Ik gebruik de laptop voornamelijk voor Photoshop, Lightroom, After Effects en videobewerking.Vanwege dit laatste is volgens mij een 4K scherm wel handig. Dit alles doe ik hobbymatig, ik ben dus geen pro.
De vraag is, is curved voor mijn doeleinde wel geschikt of kan ik toch beter een rechte nemen?
Daarnaast welke Monitor raden jullie mij aan?
Ik zat zelf te twijfelen over:
pricewatch: Samsung C34H890WJU Zwart (ik weet het, geen 4K)
pricewatch: Samsung C34J791WTU Grijs
pricewatch: LG 32UL950 Wit
pricewatch: LG 34WK95U Zilver, Zwart
pricewatch: LG 27UK850-W Zilver
Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus wie kan er wat tips geven.
Ik ben al 1 jaar super happy met mijn MacBook Pro. Alleen is mijn iMac uit 2011 stuk gegaan. Eerst dacht ik aan het vervangen van mijn iMac, maar ik dacht ik kan ook een externe monitor aansluiten op mijn MacBook Pro. Ik zie tegenwoordig van die mooi curved monitoren, dus dacht misschien is dat is voor mij.
Wat is je budget?
mijn budget is max 1000 euro, maar als er iets goed is wat er 100 euro overheen gaat, is dat ook niet erg.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat al bij LG en Samsung te kijken, maar misschien zijn er andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de monitor gebruiken om mijn MacBook Pro 13 inch uit 2018 aan te sluiten. Hij heeft 4 Thunderbolt 3 aansluitingen. De videokaart is een Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB. Ik gebruik de laptop voornamelijk voor Photoshop, Lightroom, After Effects en videobewerking.Vanwege dit laatste is volgens mij een 4K scherm wel handig. Dit alles doe ik hobbymatig, ik ben dus geen pro.
De vraag is, is curved voor mijn doeleinde wel geschikt of kan ik toch beter een rechte nemen?
Daarnaast welke Monitor raden jullie mij aan?
Ik zat zelf te twijfelen over:
pricewatch: Samsung C34H890WJU Zwart (ik weet het, geen 4K)
pricewatch: Samsung C34J791WTU Grijs
pricewatch: LG 32UL950 Wit
pricewatch: LG 34WK95U Zilver, Zwart
pricewatch: LG 27UK850-W Zilver
Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus wie kan er wat tips geven.