Comment edits zichtbaar maken voor moderators

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:46
Cloud schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:29:
[...]

We hebben geen edit-historie helaas, dus ik kan niet zien wat er voorheen stond. Maar goed, de comment is in zijn huidige vorm toch hetzelfde waard. Die -1 is dus geen probleem en je bent zeker niet verplicht je initiële score aan te passen als een poster zijn/haar reactie compleet aanpast :)
Is het mogelijk voor moderators om alsnog de edits te zien? In dit geval ging het om een persoon die een affiliate link plaatste en daarna de comment had gewijzigd, waardoor het probleem naderhand niet duidelijk was. Het lijkt me handig voor moderatie om de historie van een comment te kunnen zien om in te grijpen waar nodig.

Wat is overigens de reden dat dit momenteel niet in te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bedoel je met moderators iedereen die modt op de FP? Ik denk dat dat niet kan qua privcay. Of bedoel je de crewleden op de frontpage?

Prive-mening: uiteindelijk zou m.i. trouwens de score moeten kloppen met de definitieve post na edit, ongeacht wat er eerder stond.
(Of/dat crewleden ook na edits de user zouden moeten willen kunnen aanspreken op spam en andere ongewenste zaken en dus de edit alsnog kunnen zien, is een andere vraag)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
F_J_K schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 12:53:
Bedoel je met moderators iedereen die modt op de FP? Ik denk dat dat niet kan qua privcay. Of bedoel je de crewleden op de frontpage?
Bedoel in dit geval vooral de crewleden. Voor de rest is het niet belangrijk wat er eerder stond imo, maar voor iemand die daadwerkelijk als moderator in jullie systeem staat (en dus ook meer kan doen/zien qua reacties) lijkt me dit enorm belangrijk. Stel namelijk dat iemand onbehoorlijke dingen plaatst en dit later aanpast naar normalere dingen, dan kan er alsnog in de tussentijd schade zijn berokkend. Om dan tot de conclusie te komen "ja we weten niet wat er aan de hand is, want we kunnen het originele bericht niet zien" lijkt me een ongewenste situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hier is door de crew wel vaker om gevraagd, maar helaas hebben we het nooit gekregen.

Voor de devvers, zie ook [Feat] Edit-historie voor frontpage posts

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
Dirk schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:51:
Hier is door de crew wel vaker om gevraagd, maar helaas hebben we het nooit gekregen.
Mag/kun/wil je zeggen waarom dit niet het geval is? Lijkt me een terechte functie om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo'n functie is best complex om te maken en het developmentbudget is maar eindig. Er moeten prioriteiten gesteld worden, ook als we het er niet altijd mee eens zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1