Kiezen welk venster geopend wordt bij klikken app icoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Hoewel ik al jaren Mac gebruiker ben drijft het me nog regelmatig tot waanzin. Nu heb ik het volgende probleem:

Ik heb een aantal Safari vensters open staan. Een daarvan gebruik ik heel vaak en de anderen af en toe. Probleem is dat als ik ze allemaal geminimaliseerd heb en ik klik op het Safari icoon in de dock dat 'ie altijd het verkeerde venster toont!

Ik heb geprobeerd in het dock rechts de vensters te verslepen om de volgorde te veranderen, maar dat helpt niet. Het maakt ook niets uit in welke volgorde ik de vensters toon en minimaliseer. Blijkbaar toont 'ie altijd het venster dat het laatst is aangemaakt... (zelfde probleem bij Chrome en andere apps).

Ik denk dat ik maar gewoon een nieuw venster aanmaak en de tabbladen ga verslepen...

www.nintendocasemods.com

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koppie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:30
Als je het Safari-icoon langer indrukt (applicatie-icoon, dus niet de geminimaliseerde vensters) kan je kiezen welke je wilt hebben.

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ja dat weet ik, maar dan zie je alleen de titels en die zijn steeds anders, en op alfabetische volgorde dus ik kan niet gewoon op de bovenste klikken oid. Oftewel dan moet ik alsnog goed kijken, en kan ik net zo goed de thumbnails rechts in de dock aanklikken.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bremsy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:51
In "instellingen/trackpad/Meer gebaren" kun je App Exposé aanzetten. Dan kun je met drie of vier (naar keuze) vingers naar beneden swipen en krijg je alle geopende vensters van de actieve applicatie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:00
Ik heb zowel Safari, als Firefox, als Chrome op mijn Macbook Pro staan, en ik gebruik ze allemaal voor een ander doel. Als je dus even veel browsers download als dat je schermen gebruikt, is het gemakkelijk wisselen :9

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 18:18

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

iets als dit een oplossing: https://noteifyapp.com/command-tab-plus/ ?
Pagina: 1