Toon posts:

Report gekregen van Google

Pagina: 1
Acties:
  • 970 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de vele reacties, waarvan vele negatief.
Het was een vraag met geen kwade bedoelingen. Ik heb inderdaad eerst even op internet gekeken op de vraagstelling en gekopieerd omdat het allemaal nieuw is voor mij. Wist niet dat ik hierop ook zo afgerekend zou worden.Zal niet meer op dit forum enige vraag stellen.

Degenen die wel neutraal hebben gereageerd, dank je wel.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2020 15:17 . Reden: vele negatieve reacties op mijn vraag ]

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En dus knikker je hem gewoon online? :o Ongelofelijk. 8)7

Maar er staat een help-link in: https://support.google.com/a/answer/2466580
Vraag je beheerder, zou ik zeggen.

[ Voor 50% gewijzigd door Room42 op 19-02-2020 10:44 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:59

Wish

ingwell

Toch wel grappig dat iemand die werkt bij een bedrijf zegt ICT te ontzorgen voor andere organisaties met deze vraag op een tech-forum terecht komt. Ik zie er in ieder geval wat ironie in :)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvr
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Kan je zien of alle partijen (IPs) die mailen namens jouw domein (in dit geval naar googl emailadressen) allemaal juiste spf-records/rechten hebben. Waarschijnlijk heb je een DMARC txt dns-record aangemaakt met het emailadres waarop je dit hebt ontvangen. Is een controle systeem, je zult van alle partijen waar je naar mailt (of andere die jouw domein gebruiken) dit soort logs ontvangen.

[ Voor 23% gewijzigd door luukvr op 19-02-2020 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:42

TNO

cake.

Schijnbaar nog niet zo goed ingewerkt, dit zijn vragen die je intern neer moet leggen, als je eerstelijns bent dan mag toch niet je eerste ingeving zijn dit op een publiek forum te plaatsen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:17
8)7. Ik zou dit intern maar gaan overletggen en niet op een forum. Denk niet dat je baas blij is met deze publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04:18
arme monique, zij kan er ook niets aan doen.
Maar voor rest: vraag misschien een ict-er van je bedrijf om hulp, dat helpt meestal beter dan hier je bedrijf als grap te laten overkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, topic is vrijwel identiek aan: [Report]gekregen van Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
oeh jij hebt een goed geheugen, ja inderdaad, zelfs de schrijfstijl komt overeen. Dus denk dat het een spam account is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

99ruud99 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:57:
oeh jij hebt een goed geheugen, ja inderdaad, zelfs de schrijfstijl komt overeen. Dus denk dat het een spam account is inderdaad.
Na vijf jaar :P?

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 19-02-2020 15:04 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Mja , wat is de kans dat iemand exact hetzelfde schrijft, zelfde zinsopbouw, verhaalopbouw, enkel dan in meervoud. Lijkt er in ieder geval op dat ze daar op z'n minst gespiekt heeft (misschien eerst eventjes gegoogled).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik denk eerder dat het gewoon gekopieerd is uit luiheid :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@moniquenexu Ik snap dat je je aangevallen voelt, aan de andere kant was het gewoon ook geen handige actie. Je moet interne communicatie, zeker als je niet weet wat het is, gewoon niet zomaar op internet zetten.

Ik zie dat je nu pas zo'n maandje bij je nieuwe werkgever werkt maar wees alsjeblieft nooit te bang om vragen te stellen aan je collega's. Check eerst intern of je dit soort informatie veilig kunt delen, als je twijfelt. Dat Paultje3181 in "[Report]gekregen van Google?" het destijds zo deed, wilt niet zeggen dat het slim was. :P

Jammer dat je het zo persoonlijk opvat maar ik hoop dat je je antwoord gaat vinden. Succes!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit is wel klaar.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.