Ik heb vorige maand een ipad pro 2018 11 inch besteld.
Na het apparaat even gebruikt te hebben viel het mij op dat bij het schoonmaken van het scherm (even met de mouw de vette vingers van het scherm vegen) er een soort knetterend geluid ontstaat.
het klinkt een beetje alsof de display niet goed is gelijmd o.i.d.
Ik heb contact gehad met Apple en ze hebben mij doorverwezen naar Card (officeel erkend servicepunt van Apple) in zwolle. Card heeft mij netjes een nieuwe ipad gegeven.
maar wat blijkt, de nieuwe ipad heeft exact het zelfde probleem. de nieuwe ipad heb ik weer ingeleverd en ze hebben mij weer netjes een nieuwe gegeven. en je raad het al, deze maakt ook dit rare geluid.
Ik vroeg mij af of meer mensen dit probleem hebben.
Apple kent dit defect zelf niet.
het geluid hoor je in deze video:
YouTube: iPad pro 11inch display noise
Na het apparaat even gebruikt te hebben viel het mij op dat bij het schoonmaken van het scherm (even met de mouw de vette vingers van het scherm vegen) er een soort knetterend geluid ontstaat.
het klinkt een beetje alsof de display niet goed is gelijmd o.i.d.
Ik heb contact gehad met Apple en ze hebben mij doorverwezen naar Card (officeel erkend servicepunt van Apple) in zwolle. Card heeft mij netjes een nieuwe ipad gegeven.
maar wat blijkt, de nieuwe ipad heeft exact het zelfde probleem. de nieuwe ipad heb ik weer ingeleverd en ze hebben mij weer netjes een nieuwe gegeven. en je raad het al, deze maakt ook dit rare geluid.
Ik vroeg mij af of meer mensen dit probleem hebben.
Apple kent dit defect zelf niet.
het geluid hoor je in deze video:
YouTube: iPad pro 11inch display noise
[ Voor 7% gewijzigd door Phekke op 19-02-2020 15:20 ]