iPhone 6s opslag altijd vol

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07 22:27
Mijn iPhone 6s 16gb is continu vol. Ik heb een abbo op iCloud, dat helpt al een beetje, maar ben het een beetje zat dat vooral het vakje ‘andere’ groot blijft, wat ik ook probeer. Heeft iemand nog een goede tip? Ik hang hem regelmatig aan iTunes, maar dat helpt niet. Ook verwijder ik om de dag alle video’s in whatsapp, dat is effectief, maar wel irritant.

Verder doet de telefoon het echt nog prima, dus ik zou het jammer vinden om hem te vervangen.

iPhone opslag

Beste antwoord (via Gaitie op 19-02-2020 00:23)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Andere staat wel erg hoog, systeem is meestal +- 6gb en anders +-2 gb. huidige reserve kopie verwijderen, nieuwe maken en je gehele toestel herstellen en wissen. dan opnieuw reservekopie instellen en je ID. let wel op dat je alle wachtwoorden etc van je ID nog weet

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Gaitie kijk eens bij 'downloads' algemeen - iphone opslag - op mijn iphone

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:50
Volgens de foto heb je bijna 4 GB aan apps geïnstalleerden 3 GB aan andere. Dit zijn vaak oude bestanden zoals downloads maar ook oude updates (vorige versies die zijn bewaard). Deze zou je kunnen opschonen. Scheelt weer 3 GB + misschien 1 GB aan apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
Hackus schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:40:
@Gaitie kijk eens bij 'downloads' algemeen - iphone opslag - op mijn iphone
4kb, dat zou het niet zijn helaas.
99ruud99 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:43:
Volgens de foto heb je bijna 4 GB aan apps geïnstalleerden 3 GB aan andere. Dit zijn vaak oude bestanden zoals downloads maar ook oude updates (vorige versies die zijn bewaard). Deze zou je kunnen opschonen. Scheelt weer 3 GB + misschien 1 GB aan apps
Hoe verwijder je bewaarde updates dan? Op Android is dit een stuk makkelijker...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Andere staat wel erg hoog, systeem is meestal +- 6gb en anders +-2 gb. huidige reserve kopie verwijderen, nieuwe maken en je gehele toestel herstellen en wissen. dan opnieuw reservekopie instellen en je ID. let wel op dat je alle wachtwoorden etc van je ID nog weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
Hackus schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:00:
Top, ga ik direct mee aan de slag. Laat weten wat het resultaat is!

Edit:
Resultaat mag er zeker zijn:

iPhone opslag

Niet alle apps automatisch laten terugzetten, maar alles handmatig weer gedownload. Zoveel waren dat er ook niet. Door iCloud en sleutelhanger zo weer ingelogd in alles. Bedankt.

[ Voor 30% gewijzigd door Gaitie op 19-02-2020 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Misschien offtopic maar toen je de telefoon kocht heb je bewust een keuze gemaakt voor een niet uitbreidbare telefoon (IPhone) met slechts 16GB. En nu kom je klagen dat je opslag vol is. Ik vind het een beetje ironisch.

Dat kan wel wat vriendelijker. Sowieso helpt dit natuurlijk niet om tot een oplossing te komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 21-02-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
Henk007 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:05:
Misschien offtopic maar toen je de telefoon kocht heb je bewust een keuze gemaakt voor een niet uitbreidbare telefoon (IPhone) met slechts 16GB. En nu kom je klagen dat je opslag vol is. Ik vind het een beetje ironisch.
Je hebt ook helemaal gelijk: enorm nadeel van een iPhone. Maar hij gaat nu dik 4 jaar mee, heeft de laatste versie van het OS, werkt nog vlot en kan hopelijk nog ff mee (toch voordeel van een iPhone). Opslag was toen de tijd natuurlijk ook niet royaal, maar voldeed prima (toen meest verkochte model). Tegenwoordig wordt alles natuurlijk langzaam groter (bijvoorbeeld updates van apps) en ga je merken dat het lastiger wordt. Toch blijft het een mooi toestel en zou het jammer zijn om deze gewoon weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:17
Je kan je icloud abo upgraden voor 1 a 2 dollar pm voor meer cloud opslag. Ben je ook al je foto's enz nooit kwijt in geval van verlies of een kapotte telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
wokkelz schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:17:
Je kan je icloud abo upgraden voor 1 a 2 dollar pm voor meer cloud opslag. Ben je ook al je foto's enz nooit kwijt in geval van verlies of een kapotte telefoon.
Ik heb nu al 100gb abbo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grandshock
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 14:52
Henk007 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:05:
Iets meer respect is ietwat op zijn plaats? Je weet niet in welke situatie hij was en waarom hij deze keuze heeft gemaakt. Wie weet heeft hij hem gekregen of was dit het enige binnen budget. Je antwoord draagt niets bij aan zijn probleem.
Pagina: 1