Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmw
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-06 23:07
Hoi,

Ik heb een pixel 4 en ben opzoek naar een prepaid e-sim. Weet iemand of dit mogelijk is of kan er nog steeds alleen bij t-mobile een e-sim abonnement worden afgesloten?

( ben op zoek naar een goedkoop 2e nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:56
Nee dat is nog niet mogelijk en zal op korte termijn ook wel niet gebeuren, ik weet dat bv bij tmobile deze vraag regelmatig voorkomt er is dus wel vraag naar.

Tmobile heeft dus gewoon de techniek, zouden ze dus makkelijk ook voor prepaid kunnen doen.

Maar zoiets simpels moet weer iets exclusief zijn voor een abbonement.

[ Voor 34% gewijzigd door fl2001 op 18-02-2020 20:53 ]

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:56
Simyo heeft vanaf nu ook esim voor prepaid klanten : nieuws: KPN-dochter Simyo begint met ondersteuning e-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1348072

Hallo, ik zie je vraag en zelf had ik min of meer dezelfde vraag.

Ik ben geattendeerd op Dent Wireless, dat is een "nieuw"bedrijf dat zich bezig houdt met de telecom-markt.
Nog wel een nieuwkomer zo ik begreep maar zij willen die markt opschudden want zou redelijk conservatief zijn.

Zij zijn een zelfstandig MVNO en hebben ook het eSIM in hun pakket. Die blijft een jaar geldig en schakelt heel makkelijk over.
De roaming wordt schijnbaar ook teniet gedaan of geminimaliseerd hiermee. Er zijn nog meer plannen maar meer voor de toekomst, verkopen/weggeven van overtallige data en dergelijke.
www.dentwireless.com voor als iemand het wilt lezen.

Iemand ervaringen? Ik heb van een familielid uit Australie 1 referentie maar wil iets meer zekerheid.

Dank.