Toon posts:

19" lg monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
er zou een nieuwe lg monitor uit zijn
de 19" uitvoering van de Flatron 795FT-plus
iemand dat ding al gezien op een comp-site ?

Verwijderd

die zou al bijna een jaar geleden uit zijn. maar er zijn problemen geweest met yields dus hij zou er nu wel aan moeten gaan komen. maar ik ehb m nog neit gezien.

thavinny

Verwijderd

Ik werk bij een bedrijf dat LG monitoren al jaren levert. Ik heb er zelf thuis ook 1 staan sinds 3 weken, dan wel een 17" 775ft, het enige verschil met de plus is dat er geen usb hub inzit, verder is het echt een perfecte monitor en zeker voor deze prijs.
De 19" is allang leverbaar. Sinds 2 maanden is die nieuwe uitvoering verkrijgbaar. Plaatjes heb ik alleen niet voor je.

Verwijderd

Wij verkopen deze monitor voor Fl. 1225,- incl. BTW

PaCKo

Verwijderd

euh, wie is wij en als tweede vraag:hoe is de 19" ten opzichte van de 17",ben aan het dubben en spaar misschien ff door,vandaar

bullet

Verwijderd

Space Promotion BV
Zandweg 122
6418PB Heerlen

space.promotion@worldonline.nl

PaCKo

Verwijderd

Ik neem aan dat jullie het over de 915FT hebben.
Die wou ik ook kopen, hij zou zelfs beter zijn dan de A901HT, maar omdat hij nergens te koop was heb ik toch maar een A901HT gekocht.

Verwijderd

Precies, de 19" LG 915FT+.

PaCKo

Verwijderd

Topicstarter
ik kan die 19" LG 915FT+ niet op de site van lg vinden.

Verwijderd

Op de canadese staat ie wel. www.lg.ca (dacht ik)

Verwijderd

Topicstarter
Coppermine bedankt!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 08:08
Ben ook naar monitors aan het kijken, maar 17" denk ik.
En heb dus wat uitgeprint, waaronder de 795FT Plus.
Das dus volgens LG een 17" en geen 19".
Wie is hier fout?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Weet iemand een zaak in de buurt van Leiden / Den Haag die deze 19" Flatron verkoopt?
Ik wil deze hebben, maar wil hem wel eerst met mijn eigen ogen bekijken voordat ik hem koop.
Pagina: 1