Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, office, excel en video's encoderen (m'n vader neemt nogal graag zaken op en encodeert ze) en af en toe licht photoshop werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had gehoopt rond de 900 euro inclusief btw en verzending te kunnen landen zonder randapparatuur, aangezien ik deze al heb. Assemblage neem ik zelf voor mijn rekening. Minder is natuurlijk altijd beter!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal onderaan een bureau staan en tijdens het encoderen zal het systeem wel dikwijls onder full load mogen presteren. Dus een zekere stilte mag wel!.
Ga je overklokken?
Neen!
Wat verwacht je van ons?
Neem ik een aparte GPU of een CPU met integrated GPU (Ryzen G serie), wetende dat er geen games gedraaid moeten worden.
Zo ja, welke GPU?
Zo neen... welke CPU met integrated GPU adviseren jullie? Een Ryzen 5 3400G bijvoorbeeld?
Hieronder reeds hetgeen ik verzameld heb:
Surfen, office, excel en video's encoderen (m'n vader neemt nogal graag zaken op en encodeert ze) en af en toe licht photoshop werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had gehoopt rond de 900 euro inclusief btw en verzending te kunnen landen zonder randapparatuur, aangezien ik deze al heb. Assemblage neem ik zelf voor mijn rekening. Minder is natuurlijk altijd beter!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal onderaan een bureau staan en tijdens het encoderen zal het systeem wel dikwijls onder full load mogen presteren. Dus een zekere stilte mag wel!.
Ga je overklokken?
Neen!
Wat verwacht je van ons?
Neem ik een aparte GPU of een CPU met integrated GPU (Ryzen G serie), wetende dat er geen games gedraaid moeten worden.
Zo ja, welke GPU?
Zo neen... welke CPU met integrated GPU adviseren jullie? Een Ryzen 5 3400G bijvoorbeeld?
Hieronder reeds hetgeen ik verzameld heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 312,49 | € 312,49 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 123,90 | € 123,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 779,19 | ||