Kort vraagje! Vandaag heb ik mijn 2e hands Gigabyte Z390 Gaming X binnen gekregen. Deze heb ik via Marktplaats (jaja!) gekocht bij een gebruiker vol goede beoordelingen. Echter bij het uitpakken bij het moederbord viel me op dat 2 pins volledig de andere kant opgebogen zijn. Zie ook foto's (het gaat om de pin linksboven en linkssonder op de foto, fotos zijn bij het plaatsen op Tweakers een kwartslag gedraaid, dus in het echt links- en rechtsonder):

Verkoper komt gewoon geloofwaardig over en de pins zijn wel zo mooi precies de andere kant op gebogen, terwijl er omheen niets te zien is, dat ik bijna denk dat dit fabrieks af aan al zo is.
Iemand hier ervaring mee? Wat is jullie mening?
Heb trouwens mijn geheugen nog niet binnen, dus simpelweg testen kan nog niet.. Dit stel ik ook liever even uit tot ik wat meer zekerheid heb voor ik boel frituur!

Verkoper komt gewoon geloofwaardig over en de pins zijn wel zo mooi precies de andere kant op gebogen, terwijl er omheen niets te zien is, dat ik bijna denk dat dit fabrieks af aan al zo is.
Iemand hier ervaring mee? Wat is jullie mening?
Heb trouwens mijn geheugen nog niet binnen, dus simpelweg testen kan nog niet.. Dit stel ik ook liever even uit tot ik wat meer zekerheid heb voor ik boel frituur!
[ Voor 8% gewijzigd door mouzetc op 18-02-2020 17:33 ]
Signature