Hallo iedereen, ik zit met een klein dingetje. Ik keek voorheen netflix via mijn ps4, maar sinds vorig jaar gebruik ik een chromecast icm mijn samsung galaxy tab a6. Ook heb ik netflix op mijn iphone. Sinds dat ik via de chromecast netflix kijk, heb ik de ps4 daar niet meer voor gebruikt. De app op de iphone gebruik ik alleen als ik snel iets wil opzoeken, maar tot dusver niks bekeken.
Normaal gesproken met series, als je dan de lijst met afleveringen bekijkt van een serie dan zag je onder de thumbnails een rode balk, zodat je kon zien hoever je bent of als je de aflevering al had gezien. Nu is deze balk al een aantal weken weg op mijn tablet. Op mijn ps4 en iphone is deze balk wel zichtbaar. Dus dan zou het probleem bij mijn tablet zitten.
Ik ben alleen en deel mijn account niet. Ik heb geprobeerd de app opnieuw te installeren, maar dat hielp niet.
Ook heb ik de apps van iphone en ps4 verwijderd, maar dat was hem ook niet.
Weten jullie waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt
Normaal gesproken met series, als je dan de lijst met afleveringen bekijkt van een serie dan zag je onder de thumbnails een rode balk, zodat je kon zien hoever je bent of als je de aflevering al had gezien. Nu is deze balk al een aantal weken weg op mijn tablet. Op mijn ps4 en iphone is deze balk wel zichtbaar. Dus dan zou het probleem bij mijn tablet zitten.
Ik ben alleen en deel mijn account niet. Ik heb geprobeerd de app opnieuw te installeren, maar dat hielp niet.
Ook heb ik de apps van iphone en ps4 verwijderd, maar dat was hem ook niet.
Weten jullie waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt