"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Thanks!DaFeliX schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:16:
Ik vermoed dat er wat misgegaan is met de laatste wijzigingen die we hebben doorgevoerd voor de notificaties, we gaan er naar kijken!
Inderdaad van een topic dat ik volg. Anders is het "X noemde jou in topic Y" en die gaan wel goed.Kees schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:00:
bedoel je een notificatie van 'volg topic' of een notificatie alla @crisp ?
[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 18-02-2020 15:29 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Edit: nieuwe notificaties zouden nu weer goed moeten linken
[ Voor 63% gewijzigd door crisp op 18-02-2020 15:44 ]
Intentionally left blank
Ik wilde even een reactie uitlokken + ik volgde het topic en ik wilde tino er even op wijzen, dus 3 dingen gechecked in 1 klapRoom42 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:28:
[...]
Inderdaad van een topic dat ik volg. Anders is het "X noemde jou in topic Y" en die gaan wel goed.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Confirmedcrisp schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:37:
Fix is deploying
Thanks!Kees schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:06:
[...]
Ik wilde even een reactie uitlokken + ik volgde het topic en ik wilde tino er even op wijzen, dus 3 dingen gechecked in 1 klap
linkt nu naar: Room42 in "Het "discussieer hier over grappige plaatjes topic" deel 2"
in plaats van: ToolkiT in "Het "discussieer hier over grappige plaatjes topic" deel 2"
[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 18-02-2020 16:17 ]
Top, opgelost!crisp schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:37:
Fix is deploying
Hmmm, ok, kijk ik morgen nog wel even naarRoom42 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:13:
@crisp Toch nog een leuke:
[...]
linkt nu naar: Room42 in "Het "discussieer hier over grappige plaatjes topic" deel 2"
in plaats van: ToolkiT in "Het "discussieer hier over grappige plaatjes topic" deel 2"
Intentionally left blank
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Waarschijnlijk een verschil tussen topics in openbare en niet-openbare fora. Dat is tenminste mijn vermoedenMalantur schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:18:
Bij mij is het nog / terug kaput. Reactie op gevolgde topic linkt naar het begin van het topic.
Intentionally left blank
Deze ging iig wel goed. Misschien nog een single- vs. multi-page verschil?crisp schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:36:
[...]
Waarschijnlijk een verschil tussen topics in openbare en niet-openbare fora. Dat is tenminste mijn vermoeden
I have stability. The ability to stab.
Inderdaad, zelfs om 18u31 nog steeds kapot voor een notificatie op een crew-only forumcrisp schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:36:
[...]
Waarschijnlijk een verschil tussen topics in openbare en niet-openbare fora. Dat is tenminste mijn vermoeden
Ja, hier hetzelfde met een vijf minuten oude notificatie uit een crewforum.crisp schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:36:
[...]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ja, het heeft te maken met het feit dat we een deel van de verwerking van notificaties asynchroon doen, en daar gaat iets niet goed met het ophalen van data voor niet-publieke topics. Fix is in de maakRoom42 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:28:
Ik kan in ieder geval bevestigen dat het voor een normale sterveling weer naar behoren functioneert.
Op deze na dan, maar daar moet crisp nog naar kijken, begreep ik.
Intentionally left blank
Maak er net een apart topic voor.... [Bug] Notificaties stuk
[ Voor 13% gewijzigd door Hmmbob op 18-02-2020 21:33 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
Intentionally left blank
[ Voor 5% gewijzigd door Hmmbob op 18-02-2020 21:59 ]
Dat is inderdaad wel het voordeel van asynchroon verwerken in een queue, bij een probleem is niet meteen alles kwijtHmmbob schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:58:
Oh, ze stonden in ieder geval allemaal in een queue ofzo
Intentionally left blank
Hmmmm, ik kreeg nu 2 meldingen van deze post; 1x omdat je me quote en 1x omdat ik dit topic volg.crisp schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:01:
[...]
Dat is inderdaad wel het voordeel van asynchroon verwerken in een queue, bij een probleem is niet meteen alles kwijt
Feature or bug?
Zo te zien nog een bugje jaHmmbob schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:06:
[...]
Hmmmm, ik kreeg nu 2 meldingen van deze post; 1x omdat je me quote en 1x omdat ik dit topic volg.
Feature or bug?
Intentionally left blank
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
true...Dirk schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:16:
Morgen weer een dag, die bug zit niet heel erg in de weg.
Intentionally left blank
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dat zou wellicht nog een race-condition kunnen zijn; ik moet daar nog even verder induiken maar het zou in ieder geval niet vaak meer mogen voorkomen...Yorinn schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 17:59:
@crisp Is de bug er weer ingeslopen? Ik kom net weer uit op een eerste pagina in GCC na een notificatie ipv. bij de post zelf.
Intentionally left blank
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Intentionally left blank