Ik ben een overgang van een drupal 7 website naar drupal 8 aan het voorbereiden.
Via "upgrade" kan ik alle data migreren, en dat is nu 1 keer gelukt.
Die versie ben ik nu aan het inrichten zoals ik 'm wil hebben, om daarna een laatste maal een upgrade te doen vanaf een kale site (minimal install) waar al wel de modules inzitten die ik nodig heb.
Ik krijg alleen nu steeds de melding "website encountered an error, please try again later."
Eerst met alleen deze zin, later met iets meer info en een link naar logs. Die link geeft dan weer de eerst genoemde error.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Drupal 7 met ubercart en webform, mysql database, drupal 8 drupal sqlite database, drupal commerce, webform en anderen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle errors in de drupal reports weggewerkt.
Ik heb de standaard uitleg op de drupal site doorgewerkt.
Kan ik in de database zoeken naar het aangemaakte log?
Via "upgrade" kan ik alle data migreren, en dat is nu 1 keer gelukt.
Die versie ben ik nu aan het inrichten zoals ik 'm wil hebben, om daarna een laatste maal een upgrade te doen vanaf een kale site (minimal install) waar al wel de modules inzitten die ik nodig heb.
Ik krijg alleen nu steeds de melding "website encountered an error, please try again later."
Eerst met alleen deze zin, later met iets meer info en een link naar logs. Die link geeft dan weer de eerst genoemde error.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Drupal 7 met ubercart en webform, mysql database, drupal 8 drupal sqlite database, drupal commerce, webform en anderen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle errors in de drupal reports weggewerkt.
Ik heb de standaard uitleg op de drupal site doorgewerkt.
Kan ik in de database zoeken naar het aangemaakte log?