Goedemorgen allemaal,
Ik ben op het moment op zoek naar een goede vervanger voor mijn huidige systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor games. Denk hierbij aan Witcher 3, Call of Duty Modern Warfare etc. Ik maak gebruik van een 24", 75Hz, Full HD monitor met Freesync. Dit is voor mij voldoende en zal in de toekomst ook niet snel veranderen. De PC hoeft verder niet goed te upgraden zijn voor de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag +- €850,- kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, met uitzondering van alle randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de componenten maar enigszins betrouwbaar zijn. Ik game maximaal 5 uurtjes per week.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Micro-ATX build. Verder heb ik geen harde eisen met betrekking tot geluid, ik game met headset op.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik of jullie direct nog optimalisaties of ongelukkige combinaties zien in mijn voorgestelde build. Is de voeding van 400W bijvoorbeeld wel voldoende?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik ben op het moment op zoek naar een goede vervanger voor mijn huidige systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor games. Denk hierbij aan Witcher 3, Call of Duty Modern Warfare etc. Ik maak gebruik van een 24", 75Hz, Full HD monitor met Freesync. Dit is voor mij voldoende en zal in de toekomst ook niet snel veranderen. De PC hoeft verder niet goed te upgraden zijn voor de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag +- €850,- kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, met uitzondering van alle randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,05 | € 165,05 |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,50 | € 78,50 |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 324,90 | € 324,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Core 1100 | € 37,- | € 37,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,- | € 79,- |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 129,- | € 129,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 866,22 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de componenten maar enigszins betrouwbaar zijn. Ik game maximaal 5 uurtjes per week.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Micro-ATX build. Verder heb ik geen harde eisen met betrekking tot geluid, ik game met headset op.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik of jullie direct nog optimalisaties of ongelukkige combinaties zien in mijn voorgestelde build. Is de voeding van 400W bijvoorbeeld wel voldoende?
Alvast bedankt voor de reacties!