Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMeijer95
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-02-2021
Hallo Tweakers,

Dit is m'n eerste post en ik hoop dat ik dit in het juiste topic heb geplaatst.

Ik vond laatst mijn oude Logitech MX Revolution muis terug. Ik zou 'm heel graag weer willen gebruiken, want ik vond het persoonlijke een van de fijnste muizen die ik ooit heb gebruikt.

Het probleem is echter dat ik de receiver kwijt ben, en ik weet bijna 100% zeker dat ik die niet meer ga vinden. Ik heb het hele internet afgespeurd naar hoe ik toch gebruik kan maken van de muis. Het probleem is echter dat de muis is uitgebracht voordat Logitech met de Unifying Receiver kwam en dat de MX Revolution niet met bluetooth werkt. Logitech maakt de receivers al een lange tijd niet meer, dus daar kan ik niet terecht. Op Marktplaats/Ebay/Amazon kun je de receiver alleen met de muis erbij kopen.

Weet iemand misschien of er een receiver van een ander model is die bij deze muis werkt? Of een andere manier waarop ik toch gebruik kan maken van deze hele fijne muis? Is er heel, heel misschien iemand die nog zo'n receiver heeft liggen? Ik ben bereid veel moeite te stoppen in het weer laten werken van deze muis. Het is ook doodzone als ik 'm moet weggooien omdat ik de receiver niet meer heb.
...

Het gaat dus om de Logitech MX Revolution Cordless Laser Mouse.
...
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:40
Zit ie toevallig niet in het inwendige opbergvakje in de muis zelf? Of heeft de MX revolution dat niet?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:54
Stuur Logitech eens een mailtje... of twitter ze oid... Logitech heeft een vrij goede klantenservice die nog wel eens wat voor de klant wil regelen. Als ze het zelf niet weten kunnen ze je misschien wel doorverwijzen.

Anders zou je eens op zoek kunnen gaan naar een 2e handsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-05 20:49
guido66 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:06:
Zit ie toevallig niet in het inwendige opbergvakje in de muis zelf? Of heeft de MX revolution dat niet?
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Maar met wat google werk vind ik dat de dongle echt nog een stickje was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45
Mocht je in het bezit zijn van een andere (non-unifying) dongle (bv een nano receiver) van Logitech dan zou je kunnen proberen deze aan je muis te koppelen met deze software:

https://support.logi.com/hc/en-my/articles/360025141574

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-05 20:59
Heb je het ook al eens op V&A of marktplaats oid geprobeerd? (Als vraag advertentie bedoel ik dan)
Er moeten genoeg mensen zijn waar de muis juist kapot is gegaan.

[ Voor 12% gewijzigd door WEBGAMING op 18-02-2020 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:53

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Misschien bij onze vrienden in China?
https://nl.aliexpress.com...earchText=logitech+mx+usb

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 16:14

r44

Bedoel je deze?

https://imgur.com/EhJgUec

https://imgur.com/Ny75EKD

Van deze set heb ik het toetsenbord en dongle nog liggen.

Ramon

[ Voor 27% gewijzigd door r44 op 19-02-2020 09:03 ]

44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorva
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 08-06-2020
Ik heb het zelfde probleem, bij mij is de receiver afgebroken. een vervanger voor deze receiver is blijkbaar niet te vinden.
Of voor een belachelijke prijs van 65€ ex verzenden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankMeijer95
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-02-2021
Ik heb uiteindelijk iemand op Marktplaats gevonden die de hele muis plus receiver verkocht voor 20 euro. Ik heb nu dus de de receiver en onderdelen voor als er iets stuk gaat. Logitech geeft heel expliciet aan dat ze niet kunnen helpen en de receivers zijn nauwelijks meer in omloop, dus ik heb wel echt mazzel gehad. De muis is ook net voor het universele systeem van Logitech uitgekomen, dus dat is balen.

Bedankt voor alle reacties in ieder geval!
Pagina: 1