Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een systeem waarmee ik kan gamen in een QHD resolutie op 144 Hz. Dit moet zeker niet op Ultra graphics kunnen, met high/medium ben ik tevreden. Ik speel voornamelijk online shooters(overwatch), MMO'S en ARPG'S (path of exile).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht rond de 1500 euro uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik reeds. Ik zou ook mijn Crucial BX100 SSD uit een vorig systeem willen meenemen.
Ik heb 2 Schermen. Een Full HD scherm (HDMI) en een QHD (144HZ - displayport).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merken.
Ga je overklokken?
Liever niet, heb ik geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Is de build die ik voorstel geschikt voor QHD/144 Hz indien ik de graphics wat terug schroef ?
Ik heb de componenten in de pricewatch willekeurig opgezocht. Is alles compatibel ? Ben ik dingen vergeten ?
Ik zoek een systeem waarmee ik kan gamen in een QHD resolutie op 144 Hz. Dit moet zeker niet op Ultra graphics kunnen, met high/medium ben ik tevreden. Ik speel voornamelijk online shooters(overwatch), MMO'S en ARPG'S (path of exile).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht rond de 1500 euro uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik reeds. Ik zou ook mijn Crucial BX100 SSD uit een vorig systeem willen meenemen.
Ik heb 2 Schermen. Een Full HD scherm (HDMI) en een QHD (144HZ - displayport).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 215,05 | € 215,05 |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 593,- | € 593,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic Core Gold GM 500 | € 68,94 | € 68,94 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 144,05 | € 144,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.293,94 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merken.
Ga je overklokken?
Liever niet, heb ik geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Is de build die ik voorstel geschikt voor QHD/144 Hz indien ik de graphics wat terug schroef ?
Ik heb de componenten in de pricewatch willekeurig opgezocht. Is alles compatibel ? Ben ik dingen vergeten ?