Ik heb ongeveer het zelfde probleem als er hier: [topic=173797] beschreven werd.
Kort samengevat:
Mijn netwerkje (PC met 1x Realtek en de Casema modem eraan, deze deelt het internet), een 3Com OfficeConnect 8 poorts switch, en mijn eigen PC met 3Com 905b kaart.
Ik heb hiermee een *vaag* probleem.
Mijn computer wil alleen pakketten versturen, niet ontvangen (met Win2k zie je dat bij dat netwerkicoontje). Andere kaart maakt niet uit, de stekkertjes van de UTP kabel zijn goed (2x opnieuw eraan gezet).
Ook WinME doet het niet
Het gekke is, de eerste keer dat ik de realtek erin had (zo een had ik eerst), werkte het. Rebooten, alles nog steeds prima.
Een nachtje slapen, en na de koude start... niks meer, en nooit meer teruggeweest.
Gisteren kwam m'n 3Com, ik blij: weer een werkend netwerk.
Vandaag koude start: weg was het weer... niks
Ander PCI slot... nog niks, en zo te zien gaat het ook niet meer werken
De oplossing uit het andere topic:
)
Ik heb een Asus A7M266.
Help!
Kort samengevat:
Mijn netwerkje (PC met 1x Realtek en de Casema modem eraan, deze deelt het internet), een 3Com OfficeConnect 8 poorts switch, en mijn eigen PC met 3Com 905b kaart.
Ik heb hiermee een *vaag* probleem.
Mijn computer wil alleen pakketten versturen, niet ontvangen (met Win2k zie je dat bij dat netwerkicoontje). Andere kaart maakt niet uit, de stekkertjes van de UTP kabel zijn goed (2x opnieuw eraan gezet).
Ook WinME doet het niet
Het gekke is, de eerste keer dat ik de realtek erin had (zo een had ik eerst), werkte het. Rebooten, alles nog steeds prima.
Een nachtje slapen, en na de koude start... niks meer, en nooit meer teruggeweest.
Gisteren kwam m'n 3Com, ik blij: weer een werkend netwerk.
Vandaag koude start: weg was het weer... niks
Ander PCI slot... nog niks, en zo te zien gaat het ook niet meer werken
De oplossing uit het andere topic:
Probleem: die optie zit niet in mijn bios (of het heet niet zoNa het zetten van PCI Dynamic Bursting op disabled, werkt het wel goed
Ik heb een Asus A7M266.
Help!