Toon posts:

CS/HL Mappers hier?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Zitten er hier HL/CS Mappers?

zoja plaats dan n link naar je map of site, ben wel benieuwd naar het niveau.. ik ben nu zon 2 weken bezig met mappen, is wel leuk

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
duke3d mappen was pas die-hard mappen.. met al die fancy editors is het makkelijk geworden..

Build.exe rulez

dunno

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Yepz......

maar wel gewoon WC

liefst CS

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 17:57 schreef RoVe het volgende:
duke3d mappen was pas die-hard mappen.. met al die fancy editors is het makkelijk geworden..

Build.exe rulez
nou moet ik eerlijk zeggen dat mappen in de 3e dimensie wel een stuk moeilijker is dan met build mappen :)

en ja ik heb duke3d maps gemaakt ja ;)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:41

WoutF

Hoofdredacteur
Op vrijdag 03 augustus 2001 17:57 schreef RoVe het volgende:

Build.exe rulez
sectoraffectors own! :P

Verwijderd

yep ben samen met MWAD nu de Albert Hein aan ut nabouwen :)

zijn al een aardig end wordt een DM en een CS map !

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb wel een map gemaakt, heel klein maar heeeel mooi (vind ik >:) ). Maar ben hem volgens mij kwijt ofzo. En nog wat halve levels gemaakt ooit. Ik wil eigenlijk voor Q3A levels maken, maar dat wil nie lukken.

En ik heb ook nog voor Duke3D levels gemaakt, was wel een kut werk maar wel lachu :)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:41

WoutF

Hoofdredacteur
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:26 schreef LooneyD het volgende:
yep ben samen met MWAD nu de Albert Hein aan ut nabouwen :)

zijn al een aardig end wordt een DM en een CS map !
sweet in cs_ah hostages uit het magazijn redden, en dan schuilen voor de kogels achter een rij winkelwagens :P

Verwijderd

Topicstarter
whehe, ik heb ook voor Duke 3d gemapt :D was bruuut, maar vond ik minder leuk omdat de gameplay misschien iets te simpel was

ik ben nu bezig met mijn buurtje aan het nabouwen, met 3/4 rijen huizen, en 1 flat in een U vorm, weetnog niet of het een DE of CS map wordt (ja ff voor de duidelijkheid de map is bedoelt voor counterstrike). tis wel leuk om je eigen level dan een keer op een lan te spelen ofzow :)
Hey looney kan ik een beta zien van die AH map?

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 20:30 schreef woutf het volgende:

[..]

sweet in cs_ah hostages uit het magazijn redden, en dan schuilen voor de kogels achter een rij winkelwagens :P
cs_aldi2k en de_aldi bestaan beiden al een tijdje :)
misschien dat het wat voor je is ;)

Verwijderd

Quark werkt in ieder geval stukken beter dan WorldCraft

Verwijderd

/me gaat toch m'n school maarres bouwen :)

Alle hostages zijn leraren natuurlijk ... en nee je hoeft ze niet te redden... gewoon de c4 in de leraren kamer gooien en je speelt vip ... das dus degene die ontstnapt voor z'n proefwerk.. >:)

Hmm..ik draai door geloof ik...

Verwijderd

nope....alleen ut maps...ik,heb me eigen huis ook een keer gebouwd. ik had er ook een nali ingezet dat was m'n pa ;)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:18 schreef Emperor het volgende:
nope....alleen ut maps...ik,heb me eigen huis ook een keer gebouwd. ik had er ook een nali ingezet dat was m'n pa ;)
En je ma? >:)

dunno

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik ben een tfc mapper
hier een mapje van me
http://home.wanadoo.nl/dutchnighthawks/tharefort.zip

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb me mapje gevonden. Hier is 'ie te downloaden. *D doel opslaan als... gebruiken!

Het is een heel klein mapje voor 3-4 personen. Het is behoorlijk hectisch dan maar wel heel leuk.

Er zit een hele blije html en bat file bij om het makkelijk te installen enzo. :)

Laat me ff weten wat je er van vindt. :+

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:12 schreef Sn@ke het volgende:
Quark werkt in ieder geval stukken beter dan WorldCraft
jup :)
gelukkig komen er steeds minder worlcraft only tutors & prefabs en kan je ze steeds makkelijker in quark toepassen...
Pagina: 1