Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneantoni
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17-02-2020
Hallo,
Ik weet dat het nu klinkt alsof ik mijn telefoon heb gestolen maar ik zweer dat ik gewoon mijn wachtwoord ben vergeten... xD
-
Mijn iPhone 8 heeft een "Verbind met iTunes" melding op het toegangsscherm staan, is niet verbonden met wifi en de simkaart is niet ontgrendeld.
Ik was opeens mijn toegangscode voor mijn telefoon vergeten (het was meer een moeilijk patroon dan een cijfercombinatie zoals mijn verjaardag ofzo) en nadat ik deze meerdere keren dus fout heb ingevuld kon ik niks meer doen en kan ik zelfs niet meer bij het bedieningspaneel.
Ik heb al meerdere keren met verschillende laptops geprobeerd de telefoon met iTunes te verbinden maar deze vinden hem helaas niet..
De iPhone gaat ook niet meer in DFU modus.
-
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn iPhone 8 kan resetten, ik weet dat ik alles wat erop staat meest waarschijnlijk kwijt ga raken maar dat maakt me niks meer uit. Zoek Mijn iPhone staat aan maar deze methode heb ik al geprobeerd; de iPhone word pas gereset als je verbonden bent met WiFi, wat ik niet kan inschakelen aangezien ik letterlijk niks meer met mijn iPhone kan.
-
Zou iemand mij kunnen helpen?
Mvg, Antoni

[ Voor 7% gewijzigd door iphoneantoni op 17-02-2020 16:00 . Reden: extra informatie ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-07 17:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je al eens geprobeerd ... om je telefoon te verbinden met iTunes?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:14
Je kan de iPhone in DFU modus zetten, verbinden met iTunes, en dan Herstellen kiezen.
Dan wordt hij helemaal gewist. Bij het opstarten vraagt hij normaal je iCloud wachtwoord indien dat actief is (zo te zien wel, als Zoek Mijn iPhone aan staat). Als de iPhone gestolen is kan je er op die moment niets meer mee, en als hij van jou is kan je hem unlocken met je iCloud wachtwoord :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneantoni
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17-02-2020
Mavamaarten schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:55:
Heb je al eens geprobeerd ... om je telefoon te verbinden met iTunes?
Ja, beide laptops vinden de telefoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:24

nelizmastr

Goed wies kapot

Laatste strohalm is met de telefoon naar Apple incl. de aankoopbon met jouw naam erop.
Dan ontgrendelen ze hem voor je, anders niet.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
Als beide laptops het toestel niet kunnen vinden dan vermoed ik dat er drie dingen aan de hand kunnen zijn: 1. de kabel die je gebruikt is niet goed... of 2. de lightning poort van je toestel zit vuiligheid in. Als je beide hebt gechecked en goed bevonden, dan 3. is de poort van je telefoon stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-07 15:05
Installer gratis 3utools op je windows , sluit je iPhone aan.
Dit programma kan je iPhone in recovery modus zetten of uit recovery modus .
Flash er via dat prog een cleane ios op . Dan is je paswoord terug leeg.
Maar je hebt natuurlijk je icloud id nodig om te activeren.

http://www.3u.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27
MicGlou schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:52:
Als beide laptops het toestel niet kunnen vinden dan vermoed ik dat er drie dingen aan de hand kunnen zijn: 1. de kabel die je gebruikt is niet goed... of 2. de lightning poort van je toestel zit vuiligheid in. Als je beide hebt gechecked en goed bevonden, dan 3. is de poort van je telefoon stuk.
4. Corrupte installatie van Itunes. Maar die hel om dat dan te fixxen gun je niemand ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
SpoekGTi schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 00:15:
[...]

4. Corrupte installatie van Itunes. Maar die hel om dat dan te fixxen gun je niemand ;)
Als dat op twee verschillende systemen tegelijk is zou wel heel toevallig zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
Haal je simkaart uit de iPhone 8, steek hem in een ander telefoon, verwijder de pincode van de simkaart en steek hem terug in de iPhone 8.
Als alternatief kan je ook een simkaart er in steken die al geen pincode vereist.
Je telefoon maakt verbinding met een mobiel netwerk en je kan de iPhone 8 resetten via Zoek Mijn iPhone.
Dit is het meest voor de hand liggende oplossing in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07 21:26
MicGlou schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:52:
Kijk, iemand in het topic die het snapt :)

Ik zou het las laatste nog proberen op een Mac, bijvoorbeeld bij een Apple store of bij een AASP, met een known-good kabel. Als het dan niet lukt, is er echt hardwarematig iets mis met de iPhone.
Tartarus schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 06:25:
Haal je simkaart uit de iPhone 8, steek hem in een ander telefoon, verwijder de pincode van de simkaart en steek hem terug in de iPhone 8.
Als alternatief kan je ook een simkaart er in steken die al geen pincode vereist.
Je telefoon maakt verbinding met een mobiel netwerk en je kan de iPhone 8 resetten via Zoek Mijn iPhone.
Dit is het meest voor de hand liggende oplossing in jouw geval.
Dat gaat niet werken als de iPhone niet kan booten en blijft hangen op het 'verbind met iTunes' scherm.
nelizmastr schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:48:
Laatste strohalm is met de telefoon naar Apple incl. de aankoopbon met jouw naam erop.
Dan ontgrendelen ze hem voor je, anders niet.
We hebben het hier (nog) niet over een Activeringsslot :)

[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2020 15:01 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droomygirl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2021
https://www.iculture.nl/t...elen-iphone-ipad/#iphone8

(Goed de seconden tellen. Start de telefoon wel op? Probeer het dan gewoon nog een keer tot hij wel naar DFU gaat.)

Op deze manier krijg je je telefoon in DFU mode, en dan via iTunes fabrieksherstel doen, dan kan je je telefoon weer installeren (en evt reservekopie terugzetten).
Pagina: 1