Goed mensen, ik heb eindelijk het doe het zelf pakket binnen, maar ik heb een paar vraagjes. Ik ga dat aan de hand doen van stappenplannetje van hoe ik de boel een voor een kan installeren en dan kunnen jullie gelijk kijken of dat een goed stappenplan is en of dat uberhaupt wel mogelijk is.
Ook ga ik m'n modem upgraden aangezien ik 2 pc's erop wil hebben en ten eerste hoef ik dan maar 1 kabel naar beneden te leggen en ten tweede is 1 pc dus niet afhankelijk van de ander.
En overigens wil ik het zo doen:

Kan dit? Ik doel dus op die 2e hub bij pc2 en de laptop? Dit is makkelijker, zo hoef ik maar 1 kabel naar beneden te leggen ipv 2.
1. Gooi splittertje erin.
2. Sluit moden aan op splitter ding
3. Sluit modem aan op hub1. Patch cable moet je daarvoor hebben toch en die moet dan toch in de uplink?
4. Sluit pc1 aan op de hub1
5. Sluit hub2 aan op hub1
6. Sluit pc2 aan op hub2
7. Sluit laptop aan op hub2
8. Vervolgens installeer in de benodigde software
9. Dan voer ik de hack uit
10. En dan ben ik klaar?
Ook ga ik m'n modem upgraden aangezien ik 2 pc's erop wil hebben en ten eerste hoef ik dan maar 1 kabel naar beneden te leggen en ten tweede is 1 pc dus niet afhankelijk van de ander.
En overigens wil ik het zo doen:

Kan dit? Ik doel dus op die 2e hub bij pc2 en de laptop? Dit is makkelijker, zo hoef ik maar 1 kabel naar beneden te leggen ipv 2.
1. Gooi splittertje erin.
2. Sluit moden aan op splitter ding
3. Sluit modem aan op hub1. Patch cable moet je daarvoor hebben toch en die moet dan toch in de uplink?
4. Sluit pc1 aan op de hub1
5. Sluit hub2 aan op hub1
6. Sluit pc2 aan op hub2
7. Sluit laptop aan op hub2
8. Vervolgens installeer in de benodigde software
9. Dan voer ik de hack uit
10. En dan ben ik klaar?