Vraag

• walkstyle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06-2024
LycaMobile is actief in vele landen in Europa, het viel me al op dat de prijzen verschillen per land, is hier iemand die bijvoorbeeld LycaMobile heeft vanuit een ander land?

Ik zoek?
Een goedkope oplossing voor nieuwe sim only, zit nu bij Simpel maar wil af van een abonnement en flexibel opwaarderen via LycaMobile.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zag bij Roemenië https://www.lycamobile.ro/en/bundle/romania-super/ dat die onbeperkt data hebben, kun je die eigenlijk als LycaMobile NL gewoon nemen?

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoor graag of dit wel kan en of iemand ervaring hiermee heeft, evt Lebara mag ook.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@walkstyle wil je een simkaart uit Roemenië kopen en hier gebruiken of wil je een simkaart hier kopen en de bundels die ze in Roemenië hebben activeren?

In het eerste geval zou dat kunnen werken. Al is de kans erg groot dat ze in hun voorwaarden hebben staan dat je minimaal 'x' tijd in Roemenië moet zijn, omdat ze anders extra kosten in rekening brengen. Daarnaast zie ik het volgende staan:
*70GB + Bonus Net Unlimited** * 3 GB limit in Roaming SEE **Text GIGADAY to 3535 daily to get bonus data
Kortom in het buitenland heb je dus 3GB beschikbaar, niet echt een super deal voor 6 euro.

In het tweede geval lijkt het me sterk. Providers wisselen nogal in prijzen tussen verschillende landen, omdat het salaris e.d. daar ook gewoon hoger is.