Allen, ik ben van plan een remote te maken voor mijn tape-deck (Tascam BR20). Zoiets heb ik al eens eerder gedaan voor een ander type/merk tape-deck, dit was toen redelijk makkelijk met wat relais en een Pi-zero te realiseren.
Ditmaal komt er waarschijnlijk wat meer bij kijken, vandaar dat ik jullie hulp/advies wel kan gebruiken! De aansluiting op het deck is een SUB-D 25 pins accessory port, waarvan hieronder de pin-out:

Wat ik begrepen heb is dat om de functies te activeren het deck een active low signaal/puls verwacht.
(betekend dit dus 5v continu, en als deze 0v is het deck reageert?)
Zo ja, kan ik dit aansluiten op de GPIO's van een Raspberry of Wemos D1? Ik zie bij de pin-out dat er diode's tussen moeten, zie onderstaande, wat voor diodes zou ik hiervoor kunnen gebruiken?

Of zal direct aansluiten niet gaan, en zal ik dmv. relais en een 5v de functies kunnen bedienen?
Het gaat bij mij alleen om de basis functies, Play, Stop, FFW, REW en evt. REC.
Hieronder nog een gedeelte van het control PCB schema:

Bedankt voor het meedenken
Ditmaal komt er waarschijnlijk wat meer bij kijken, vandaar dat ik jullie hulp/advies wel kan gebruiken! De aansluiting op het deck is een SUB-D 25 pins accessory port, waarvan hieronder de pin-out:

Wat ik begrepen heb is dat om de functies te activeren het deck een active low signaal/puls verwacht.
(betekend dit dus 5v continu, en als deze 0v is het deck reageert?)
Zo ja, kan ik dit aansluiten op de GPIO's van een Raspberry of Wemos D1? Ik zie bij de pin-out dat er diode's tussen moeten, zie onderstaande, wat voor diodes zou ik hiervoor kunnen gebruiken?

Of zal direct aansluiten niet gaan, en zal ik dmv. relais en een 5v de functies kunnen bedienen?
Het gaat bij mij alleen om de basis functies, Play, Stop, FFW, REW en evt. REC.
Hieronder nog een gedeelte van het control PCB schema:

Bedankt voor het meedenken
Parklife