Google Adwords beter filteren op locatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 16:50

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik gebruik nu al een tijdje Adwords om mijn website onder het voetlicht te brengen. Wat mij opvalt is dat bepaalde geografische locaties suboptimaal presteren. Daarmee bedoel ik, dat leads uit bv Afrika over het algemeen niks opleveren. Als ze al een demo aanvragen, komen ze of niet opdagen, of ze haken na een kwartier af, of mijn product/dienst is te duur voor ze. Ze komen wel op mijn website, in groten getale zelfs, maar het levert niks op behalve frustratie :).

Het liefst zou ik mijn campagne dus alleen tonen in Europa, VS en Oceanië. Bij LinkedIn kan ik dat heel makkelijk configureren, maar bij Adwords kan ik niet op continent black-/whitelisten. Heeft iemand daar een handige optie voor? Zijn er ergens lijstjes te vinden van alle landen per continent, zodat ik die toch enigszins eenvoudig kan toevoegen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik kom een heel eind met http://www.countries-list.info/, daarmee kan ik lijstjes genereren met landen per continent, die kan ik dan weer plakken in Adwords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SeatRider schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:15:
Ik kom een heel eind met http://www.countries-list.info/, daarmee kan ik lijstjes genereren met landen per continent, die kan ik dan weer plakken in Adwords.
Wikipedia werkt goed voor ook dit soort vragen.

Dus Wikipedia: List of countries with United Nations Associations of de versie incl niet aan de UN gelieerde landen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:24:
[...]

Wikipedia werkt goed voor ook dit soort vragen.

Dus Wikipedia: List of countries with United Nations Associations of de versie incl niet aan de UN gelieerde landen.
Wikipedia had ik natuurlijk al gevonden, maar niet dit specifieke overzicht. Dank daarvoor!

Deze bijvoorbeeld: Wikipedia: Lijst van Europese landen bevat nog net even te veel opmaak om zo te kunnen knippen en plakken.