Ik gebruik nu al een tijdje Adwords om mijn website onder het voetlicht te brengen. Wat mij opvalt is dat bepaalde geografische locaties suboptimaal presteren. Daarmee bedoel ik, dat leads uit bv Afrika over het algemeen niks opleveren. Als ze al een demo aanvragen, komen ze of niet opdagen, of ze haken na een kwartier af, of mijn product/dienst is te duur voor ze. Ze komen wel op mijn website, in groten getale zelfs, maar het levert niks op behalve frustratie
.
Het liefst zou ik mijn campagne dus alleen tonen in Europa, VS en Oceanië. Bij LinkedIn kan ik dat heel makkelijk configureren, maar bij Adwords kan ik niet op continent black-/whitelisten. Heeft iemand daar een handige optie voor? Zijn er ergens lijstjes te vinden van alle landen per continent, zodat ik die toch enigszins eenvoudig kan toevoegen?
Het liefst zou ik mijn campagne dus alleen tonen in Europa, VS en Oceanië. Bij LinkedIn kan ik dat heel makkelijk configureren, maar bij Adwords kan ik niet op continent black-/whitelisten. Heeft iemand daar een handige optie voor? Zijn er ergens lijstjes te vinden van alle landen per continent, zodat ik die toch enigszins eenvoudig kan toevoegen?
Nederlands is makkelijker als je denkt