Ik haat campers bij q3 wat kun je tegen ze doen want ze leren het nooit

Verwijderd
haha ik ken je liefde voor de P90, maar ik vind persoonlijk de combo MP5/Deagle beter...Op vrijdag 03 augustus 2001 17:42 schreef IceStorm het volgende:
P90 pakken en afmaken die hap...
Oh wacht.. Q3
This message was sent on 100% recyclable electrons.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Stuur ze naar CS-servers toe. Ruilen tegen alle domme rushers die daar rondlopen en het teambelang uit het oog verliezen.Op vrijdag 03 augustus 2001 17:31 schreef DarIPP het volgende:
Ik haat campers bij q3 wat kun je tegen ze doen want ze leren het nooit![]()
hmm ik moet idd maar es Q3 gaan spelenOp vrijdag 03 augustus 2001 22:58 schreef MarcK het volgende:
[..]
Stuur ze naar CS-servers toe. Ruilen tegen alle domme rushers die daar rondlopen en het teambelang uit het oog verliezen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Op zaterdag 04 augustus 2001 15:09 schreef Sn@ke het volgende:
Campers zuigen wat is er tegen te doen???
--> Cheat ze gewoon weg
Kan ik niets meer aan toevoegen, maar misschien zou je eens een colt moeten proberen. MP5 ownz voor publics maar in een war moet je kracht hebben en preciesie, niet alleen extreme precisieOp vrijdag 03 augustus 2001 17:50 schreef basiep het volgende:
[..]
haha ik ken je liefde voor de P90, maar ik vind persoonlijk de combo MP5/Deagle beter...
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Verwijderd
Idd, maaruh, het is wel lekker dat rushen als je een kutteam hebtOp vrijdag 03 augustus 2001 22:58 schreef MarcK het volgende:
[..]
Stuur ze naar CS-servers toe. Ruilen tegen alle domme rushers die daar rondlopen en het teambelang uit het oog verliezen.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Verwijderd
Denk je echt dat dit gaat werkenOp zondag 05 augustus 2001 16:11 schreef Hdez het volgende:
Ga in spectator mode, en blijf ff toekijken. Zitten ze werkelijk de hele tijd te campen, dan kan je het beste de chat gaan gebruiken (ze raken je toch niet als ze de hele tijd op hetzelfde punt blijven) en ze uitschelden. Wie weet komen ze tot inzicht dat ze vaud bezig zijn
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
idd, is gewoon een taktiek.Op vrijdag 03 augustus 2001 17:32 schreef RoVe het volgende:
slim spelen..
Die-hard Brexiteer
blup
Hmm 1 woord: Lame.Op zondag 05 augustus 2001 16:11 schreef Hdez het volgende:
Ga in spectator mode, en blijf ff toekijken. Zitten ze werkelijk de hele tijd te campen, dan kan je het beste de chat gaan gebruiken (ze raken je toch niet als ze de hele tijd op hetzelfde punt blijven) en ze uitschelden. Wie weet komen ze tot inzicht dat ze vaud bezig zijn
Verwijderd
en da's weer lame.. als je een camper niet detecteerd en doodmaakt (jij of je collega) ben jij (en die collega) met de verkeerde tactiek aan't spelen.Op maandag 06 augustus 2001 11:19 schreef SickBastard het volgende:
Bij UT heb je er een mod voor dat campers gedecteerd worden en dat iedereen dan gewaarschuwd wordt, locatie doorgegeven etc...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq