Probleem plaatsen Chrome android

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Mijn vraag
Ik heb sinds kort een probleem met het openen van plaatsen zodra ik een zoekopdracht heb gedaan. Ik zoek in Chrome op bijvoorbeeld fietsenwinkel en krijg dan een aantal suggesties bij mij in de buurt. Zodra ik deze echter wil openen dan krijg ik de melding ;
Kan deze pagina niet laden. Controleer de internetverbinding en probeer het opnieuw

Relevante software en hardware die ik gebruik;
Laatste versie van Chrome op Android toestel oneplus 5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
Ik heb een factor reset gedaan van mijn telefoon en daar na een backup gedaan maar probleem blijft bestaan. Heb ook al meermaals cache en geschiedenis gewist maar ook dat lost het probleem niet op. Andere browsers zoals Firefox doen het wel maar werk zelf toch het liefst met Chrome.

Hoop dat iemand een oplossing heeft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dix-neuf
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Zoals je waarschijnlijk wel weet is de laatste Edge-versie van Microsoft gebaseerd op Chromium.
Gebruik is vrijwel hetzelfde als Chrome. Probeer die browser eens:

https://play.google.com/s...ils?id=com.microsoft.emmx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
Ziet er inderdaad goed uit maar mis hier de optie dat hij bij een zoekopdracht ook plaatsen in de buurt aangeeft. Daar ging het mij juist om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dix-neuf
  • Niet online
Als je aan 1 of meer zoekwoorden een plaats of regio toevoegt, dan krijg je toch wel resultaten uit die buurt?
Probeer anders eens een andere zoekmachine. 'Edge Chromium' gebruikt standaard "Bing"; dat is als volgt te wijzigen:
- Klik op de 3 puntjes rechtsboven en kies "Instellingen".
- Klik in de linkerkolom op "Privacy en services".
- Scroll aan de recherkant naar beneden en klik onder "Services" op "Adresbalk"
- Kies daar het zoekprogramma dat in de adresbalk standaard moet worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:07
dix-neuf schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:38:
Zoals je waarschijnlijk wel weet is de laatste Edge-versie van Microsoft gebaseerd op Chromium.
...
@dix-neuf : Dus je raad aan om microsoft edge op android te gebruiken om betere resultaten te krijgen? 8)7

Gebruik je een adblocker? zoniet: probeer eens een een speedtest.net en doe daarna eens een goede virusscan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dix-neuf
  • Niet online
base_ schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 03:13:
@dix-neuf : Dus je raad aan om microsoft edge op android te gebruiken om betere resultaten te krijgen? 8)7
Ik raad niks aan of af (want ik heb geen vergelijkende tests gedaan); ik heb alleen op de mogelijkheid gewezen een andere browser te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:07
@dix-neuf Om te proberen niks mis mee hoor, maar ik vind het vooral vreemd dat chrome het niet goed doet op android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:26
belangrijk is iig dat webview en chrome op dezelfde versie zitten op moment van schrijven is dat voor beide 80.0.3987.99 < was blijkbaar niet het geval gebruiker heeft webview nml helemaal niet meer actief.
geadviseerd om via apk mirror de versie handmatig te installeren.

update 13:15 werkt < webview blijkt uitgeschakeld staan.
in de nieuwe versie van chrome is webview geïntegreerd en daardoor is webview uitgeschakeld

via APK mirror vorige versie van chrome 80.0.3987.87 proberen mss maakt dat nog iets uit,
update: werkt ook niet

mss je vraag nog eens hier stellen: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie

En kom je er hier niet uit kun je ook nog binnen de community app van oneplus welke op je gsm staat een ticket inschieten voor oneplus.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 31% gewijzigd door pielle007 op 18-02-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
pielle007 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:42:
belangrijk is iig dat webview en chrome op dezelfde versie zitten op moment van schrijven is dat voor beide 80.0.3987.99 < was blijkbaar niet het geval gebruiker heeft webview nml helemaal niet meer actief.
geadviseerd om via apk mirror de versie handmatig te installeren.

update 13:15 werkt < webview blijkt uitgeschakeld staan.
in de nieuwe versie van chrome is webview geïntegreerd en daardoor is webview uitgeschakeld

via APK mirror vorige versie van chrome 80.0.3987.87 proberen mss maakt dat nog iets uit,
update: werkt ook niet

mss je vraag nog eens hier stellen: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie

En kom je er hier niet uit kun je ook nog binnen de community app van oneplus welke op je gsm staat een ticket inschieten voor oneplus.

***members only***
Bedankt voor de genomen moeite! Heb inmiddels alle bovenstaande suggesties geprobeerd maar het probleem is helaas nog niet opgelost. Zal inderdaad eens in mijn netwerk kijken of een vriend me met dit probleem kan helpen!
Pagina: 1