Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1341396

Topicstarter
Mijn vraag
heb een parrot asteroid smart gehaald maar als ik wil inloggen op de market krijg steeds de melding error 404 page not foud doe ik iets niets goed

afz wilfried
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

waarom je die 404 krijg geen idee.

maar ik zou de radio terug brengen.

was een leuke radio in 2013/2014.
maar nu echt niet, geen update's (was trouwens ook in 2013 al ruk)
antieke android, veel snellere radios met meer functies te koop tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1341396 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Wat zijn de specs van het ding? (Android versie e.d.)

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Dat gezegd hebbende. Als ik het goed begrijp draait dat ding Android, klopt dat? Ik kan zo snel niet vinden welke versie erop draait, maar als ze het nog hebben over de Android Market is het een hele oude versie.

De Android Market is hernoemd / vervangen door de Google Play store en grote kans dat dat de reden is dat hij niks meer kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Ding draait android 2.3 stock, en een drama om te updaten.

Play service zit er niet op, daarom heeft parrot een eigen app store gemaakt voor de astroid radio's. Deze heet de astroid market.

De hernoeming van android market naar play store heeft geen invloed op deze radio. (Gebrek aan Google play bestanden etc.)

Zie eerdere post, als nieuw of in een winkel gekocht. Meteen terugbrengen en iets nieuwers kopen