Company of Heroes Ipad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-08 13:00
Wie heeft dit spel ook op zijn Ipad aangeschaft en wat zijn de ervaringen ?
Tot nu toe wat opdrachten in de campagne gedaan, het is even wennen maar bevalt goed.
Echter lukt het nog niet om mappen te downloaden om skirmisch re spelen. Toen het spel werd geïnstalleerd werd gevraagd om alles te downloaden, maar na akkoord gebeurde dat niet, wellicht dat de servers dat niet aankunnen omdat het spel net uit is en er vele requests zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35
mdouble schreef op zondag 16 februari 2020 @ 09:05:
Wie heeft dit spel ook op zijn Ipad aangeschaft en wat zijn de ervaringen ?
Tot nu toe wat opdrachten in de campagne gedaan, het is even wennen maar bevalt goed.
Echter lukt het nog niet om mappen te downloaden om skirmisch re spelen. Toen het spel werd geïnstalleerd werd gevraagd om alles te downloaden, maar na akkoord gebeurde dat niet, wellicht dat de servers dat niet aankunnen omdat het spel net uit is en er vele requests zijn ?
Jep ik heb hem ook gehaald. Ik zat er al maanden op te wachten. Heb zelf geen PC meer en mis echt een goede RTS. Dit spel vroeger ook redelijk wat gespeeld, al ben ik er zeker niet goed in. Heb me destijds vooral vermaakt met Single Player en Skirnish.

In de IPad versie heb ik inmiddels aardig wat uurtjes zitten. Het speelt erg lekker weg moet ik zeggen. Grafisch is het zeer netjes al zien de tussen filmpjes er wat karig uit. Qua gameplay is het ook goed te doen op een ipad. Af en toe gaat het selecteren van de juiste squad wat lastig en het selecteren van meerdere squads vergt ook wat oefening, maar in grote lijnen speelt het als een trein.

Minpunten:
- Voor mijn gevoel kon je op PC vroeger net iets meer utzoomen, dat lukt niet op de ipad
- Sporadisch lukt het niet om je juiste eenheid te selecteren.
- Qua content mis je wel de uitbreidingen, dat is best bijzonder voor een spel van 15 jaar oud.

Ik vermoed dat de uitbreidingen later tegen betaling beschikbaar worden gesteld. Ik zal ze uiteindelijk wel kopen, want ik gun de uitgever het geld wel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
Aha, leuk dat er anderen zijn die dit ook spelen.

Helaas lukt het mij nog steeds niet de skirmisch mappen te downloaden, heb inmiddels al een aardige mailwisseling met Feral Interactive Support, de CoH support afdeling.

Op welke Ipad speel jij het ? Ik speel het op een Ipad Pro 2017, en nog nooit eerder download problemen gehad. De IOS versie is bijgewerk tot de laatste versie.
Bij het downloaden blijft ie hangen op 0%, daarnaast crashed ie ook af en toe. Al 2x verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Lijkt net of mijn type Ipad niet geschikt is voor dit spel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
Kan je dit spel ook spelen als je geen wifi hebt?
Dit zou voor mij een ideaal vliegtuig game zijn namelijk!

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
Ik kan de campage spelen zonder wifi, echter moet je de mappen wel eerst downloaden. Het spel heeft de optie alle mappen te downloaden, zowel de campagne als de skirmisch mappen, echter lukt mij dit niet bij de skirmisch mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb 'm ook draaien op m'n iPad Pro 2017. Dit spel (en Racedriver Grid) laten zien wat de potentie van de iPad is qua gaming! Ik betaal liever wat meer geld voor een spel als dit dan dat ik met microtransacties zou moeten doen (daar betaal ik dan weer niet voor).

Alle extra content downloaden was bij mij trouwens gewoon gelukt. Geen problemen mee gehad.

Ik blijf het bizar vinden wat een power Apple in die iPad Pro's weet te proppen.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35
mdouble schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:41:
Aha, leuk dat er anderen zijn die dit ook spelen.

Helaas lukt het mij nog steeds niet de skirmisch mappen te downloaden, heb inmiddels al een aardige mailwisseling met Feral Interactive Support, de CoH support afdeling.

Op welke Ipad speel jij het ? Ik speel het op een Ipad Pro 2017, en nog nooit eerder download problemen gehad. De IOS versie is bijgewerk tot de laatste versie.
Bij het downloaden blijft ie hangen op 0%, daarnaast crashed ie ook af en toe. Al 2x verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Lijkt net of mijn type Ipad niet geschikt is voor dit spel :'(
Ik speel op een Ipad Air 2019. Ik heb me nog niet gestort op de skirnish mode, dus geen idee of ik deze mappen kan downloaden. Ga ik vanavond eens proberen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
Ik heb het spel ook aangeschaft en ik ben er net mee begonnen.

Het downloaden van alle mappen ging zonder problemen. Ik speel het spel op een iPad Pro 2018 11”

Ik ben blij dat ze dit spel hebben uitgebracht voor de iPad. Het origineel heb ik nooit gespeeld, maar een goede RTS ontbrak nog in mijn collectie iPad games.

In de tutorials wordt het één en ander goed uitgelegd. Daarna ben ik begonnen aan het echte spel. De eerste missie loopt een beetje rommelig omdat er veel gebeurd op het scherm. Maar tot nu toe ben ik erg positief over dit spel.

Van mij mogen er meer van dit soort spellen uitgebracht worden. Ik betaal er wel voor.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Kom net een beetje vervelende bug tegen.

Ik ben in Carentan. Om via de zijkant aan te kunnen vallen, heb ik een muur opgeblazen, zodat mijn mannetjes om kunnen lopen. Dat ging in eerste instantie goed.

Echter na het spel even weggelegd te hebben wil ik weer verder spelen, maar mijn mannetjes weigeren door de doorgang te lopen die ik eerder heb opgeblazen, alsof er nu opeens weer een muur staat.

Beetje hinderlijk, want je kunt je mannetjes niet meer terugtrekken en je kunt ook geen versterking inroepen.

Iemand anders die dit ook heeft gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Hoe zal het spel gaan dadelijk met de mouse support op de ipad?? Stukke beter lijkt me?
Toetsenbord erbij en je kan hem spelen zoals op pc...

[ Voor 24% gewijzigd door Coldbullet op 29-03-2020 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik ben er ook aan begonnen. Het draait heerlijk op de nieuwe 11” Pro. Eindelijk weer een RTS!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Eiríkr schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:18:
Ik ben er ook aan begonnen. Het draait heerlijk op de nieuwe 11” Pro. Eindelijk weer een RTS!
Kan je ju ook kb/m gebruiken ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Coldbullet schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:09:
[...]

Kan je ju ook kb/m gebruiken ingame?
Ja, het kan wel een beetje, maar verwacht niet dat het zo werkt zoals op de PC. Dit komt omdat de interface is ontworpen voor het touch screen. De muisondersteuning wordt daarbij vanuit iOS geleverd en niet vanuit het spel. Dat houdt in dat je de muis moet bedienen zoals je het touchscreen bedient. Voor sommige acties is dit lastig.

Bijvoorbeeld een selectiebox tekenen. Om dit te doen moet je met twee vingers dubbeltappen en daarna de box tekenen. Met een muis ga je dit niet voor elkaar krijgen. Op de PC gebeurt dit doorgaans door een muisknop ingedrukt te houden en dan te slepen.

Ook in- en uitzoomen met het scrollwheel werkt bijvoorbeeld niet.

Wat betreft het toetsenbord blijken sommige knoppen wel een functie te hebben, bijvoorbeeld wanneer je een aantal squads hebt gegroepeerd onder een cijfer, dan kun je deze door middel van een cijfertoets oproepen.
Andere knoppen lijken soms ook wel iets te doen, maar ik heb niet de indruk dat het spel is ontworpen om volledig met een toetsenbord te functioneren. Het spel biedt ook geen mogelijkheden om hier iets voor in te stellen.

Mocht je dus echt met muis en toetsenbord willen spelen, dan kun je het spel beter op een PC gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Op pc speel ik het al haha en nogsteeds erg. Veel. Welles waar coh2
Maar duidelijk!! Mischien met een update dat het komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het spel komt ook naar iPhone en Android later dit jaar.

nieuws: Company of Heroes komt naar Android en iPhone

Pagina: 1